سر و صدا، دشمن آرامش - چرا پنجره دو جداره؟

چرا بهتر است که از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟ در گذشته، در منطقه ای زندگی می کردیم که سر و صدای زیادی داشت پس تصمیم به تعویض پنجره های خانه گرفتیم و از پنجره دوجداره هافمن که جزء بهترین برند ها بود استفاده کردیم. در ادامه میخواهم به شما بگوییم که پنجره دوجداره، غیر از رفع آلودگی صوتی، چه مزیت های دیگه ای هم برایمان داشت، با من همراه باشید. سر و صدا، دشمن آرامش - چرا پنجره دو جداره؟ سر و صدا، دشمن آرامش - چرا پنجره دو جداره؟

چرا پنجره دو جداره؟

پنجره دوجداره، نسبت پنجره های عادی، برتری های قابل توجه ای دارد:

دیوار دفاعی صوتی

دیوار دفاعی صوتی دیوار دفاعی صوتی بسیاری از افراد همچون خود من، در مناطقی زندگی می کنند که آلودگی صوتی بسیاری وجود دارد؛ پنجره دوجداره هافمن که امتحان خودش را هم پس داده، بهترین عایق صدا برای افرادی می باشد که از آلودگی صوتی در خانه شان رنج می برند.

محبوس کننده دمای اتاق

محبوس کننده دمای اتاق محبوس کننده دمای اتاق در فصل های گرما و سرما، من هزینه های زیادی را برای گاز و برق، جهت حفظ گرما و سرمای خانه پرداخت می کردم و مجموع این هزینه ها در پایان هر سال به حد بالایی می رسید؛ زمانی که پنجره دوجداره هافمن را نصب کردم، از مصرف زیاد گاز و برق و پرداخت هزینه های زیاد، نجات پیدا کردم. این پنجره ها با عایق بندی و قالب بندی، باعث ماندگاری دمای منزل می شوند. پس برای دوستانی که فکر می کنند قیمت پنجره دوجداره هافمن، سرسام آور است، کافیست هزینه ای که سالیه پرداخت می کنند را محاسبه کنند، تا مثل من اقدام به خرید پنجره دوجداره کنند.

عایق گرد و غبار

یکی از مشکلاتی که تمامی خانه با آن مواجه هستند، گرد و غباری است که از پنجره ها به داخل می آیند؛ اما پنجره های دوجداره تا حد زیادی از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند تا زمان تمیزکاری به حداقل برسد.

هنگام خرید پنجره دوجداره، به چه نکاتی توجه کنیم؟

ضخامت پنجره دوجداره، چقدر است؟

هنگام خرید پنجره دوجداره، به چه نکاتی توجه کنیم؟ هنگام خرید پنجره دوجداره، به چه نکاتی توجه کنیم؟ مهمترین ویژگی ای که باید در یک پنجره دوجداره دیده شود، ضخامت شیشه های آن می باشد. توجه داشته باشید که یک پنجره خوب، ضخامت دو شیشه آن با هم متفاوت است؛ چرا که این موضوع باعث کاهش اختلالات و نوسانات صوتی می شود.

پروفیل در پنجره دوجداره

هنگام انتخاب پروفیل پنجره دوجداره، ضخامت دیواره‌ باید 3 میلی متر باشد.

تقویت کننده گالوانیزه چه نقشی در پنجره دو جداره دارد؟

تقویت کننده گالوانیزه چه نقشی در پنجره دو جداره دارد؟ تقویت کننده گالوانیزه چه نقشی در پنجره دو جداره دارد؟ کار تقویت کننده گالوانیزه، تامین استحکام پنجره دوجداره می باشد. ضخامت ورق گالوانیزه، حداقل باید 1.5 میلی متر باشد.

نوار درزبندی در پنجره دو جداره

نوار درزبندی در پنجره دو جداره نوار درزبندی در پنجره دو جداره یکی دیگر از مواردی که در قیمت و کیفیت پنجره های دوجداره تاثیر دارد، نوار درزبندی می باشد؛ اصلی ترین وظیفه آن ها، جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا و آب می باشد. لنگه های پنجره با چسبیدن به این نوار ها در هنگام بسته بودن کاملا کیپ می شوند و در جای خود محکم باقی می مانند.

اهمیت یراق آلات و اتصالات فلزی در پنجره دو جداره

اهمیت یراق آلات و اتصالات فلزی در پنجره دو جداره اهمیت یراق آلات و اتصالات فلزی در پنجره دو جداره طراحی و اندازه یراق آلات، تا حد زیادی بر کیفیت پنجره تاثیردارد.  شرکت پنجره هافمن، تولید کننده بهترین پنجره های دوجداره، یا استفاده از بهترین یراق آلات پنجره هایی با کیفیت و استاندارد را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شیشه پنجره دو جداره باید چگونه باشد؟

شیشه استفاده شده در پنجره های دوجداره، از مهم ترین عامل های کیفیت و قیمت پنجره می باشد.

چسب شیشه در پنجره دو جداره

چسب شیشه در پنجره دو جداره چسب شیشه در پنجره دو جداره حتی اگر بهترین شیشه را هم برای نصب انتخاب کنید، باز هنگام نصب آن، درز هایی باقی می ماند که موجب هدر رفتن دما، ورود آلودگی صوتی و ... می شود؛ پس یک شرکت تولید پنجره دوجداره خوب، باید از چسب های مرغوب پلی سولفات استفاده کند تا درز ها را به خوبی بپوشاند؛ در ضمن در نظر داشته باشید که چسب های مرغوب، با برخورد مککر نور فرابنفش خورشید، پوسیده نشده و قابلیت چسبندگیشان را از دست نمی دهند.

خلأ میان دو شیشه در پنجره دوجداره

خلأ میان دو شیشه در پنجره دوجداره خلأ میان دو شیشه در پنجره دوجداره برای افزایش کیفیت شیشه های دوجداره، آن را خلاسازی می کنند و گاز مخصوصی را به آن تزریق می کنند. گاه بعضی از شرکت ها جهت کاهش هزینه، عمل تزریق گاز مخصوص را انجام نمی دهند که همین موضوع، باعث کاهش کیفیت پنجره های دوجداره می شود. پنجره های دوجداره شرکت هافمن، به بهترین نحو ممکن، خلاء سازی می شوند و پنجره هایی با بالاترین کیفیت می باشند. شرکت هافمن، یک شرکت معتبر در زمینه تولید پنجره دوجداره، با سابقه ای درخشان می باشد که توانسته است، تمامی ویژگی های یک پنجره خوب را هنگام ساخت رعایت کرده و شما می توانید بهترین تجربه خرید را با آن ها تجربه کنید. جهت خرید پنجره دوجداره هافمن و یا مشاوره، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. 09122024158 02126760626 02122383441 021-26760208 09122055303 آدرس نمایندگی:  تهران، سعادت آباد، بلوار ۲۴ متری
نظرات: 0 مشاهده