قیمت دستگاه تصفیه آب -بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

چرا به دستگاه تصفیه آب خانگی نیازمندیم؟ بدن شما می تواند بدون غذا برای بیش از یک هفته زنده بماند ولی بدون آب، چند روز بیشتر زنده نخواهید ماند. حدود دو سوم بدن ما را آب تشکیل داده است و این یعنی آب برای ما، حکم زندگی را دارد و نیاز است که ما هر روز آب را مصرف کنیم. قیمت دستگاه تصفیه آب -بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی قیمت دستگاه تصفیه آب -بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بنابراین، دسترسی به آب آشامیدن سالم و عاری از هرگونه آلودگی، برای ما یک امر ضروری می باشد.  قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی متنوع است که هر کدام از آن ها قابلیت های مختلی دارند. در ادامه به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب و راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب می پردازیم. با ما همراه باشید

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اگر قصد خرید یک تصفیه کننده آب را دارید ولی تشخیص تصفیه کننده خوب یا بد برای شما مشکل است، پیشنهاد می کنم که چند نکته ای که در ادامه توضیح خواهیم داد را به خاطر بسپارید. شناخت انواع ویژگی های دستگاه های تصفیه آب، می تواند شما را در خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی، راهنمایی کند.
  1. تصفیه آب خانگی باید دارای استاندارد های بین المللی نظیر NSF باشد.
  2. از مهم ترین بخش های یک دستگاه تصفیه کننده آب، فیلتر آن می باشد، پس در انتخاب آن دستگاهی با فیلتر با کیفت، دقت کافی را به خرج دهید.
  3. دستگاه باید از قطعات با دوامی ساخته شده باشد.
  4. فیلتر یک دستگاه خوب، از مواد گیاهی و یا فود گرید ساخته شده است. از آن جایی که آب و قطعات دستگاه در تماس مستقیم یکدیگر می باشند، در صورتی که کیفیت قطعات پایین باشد، آب دچار طعم و بوی نامناسبی خواهد شد.

برند دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی، شامل برندهای بسیاری می باشند و هر برند، امکانات و قابلیت های متفاوتی را در دستگاه های خود تعبیه کرده است. به طور کلی برند های برتر دستگاه های تصفیه آب موجود در ایران، به دو دسته تایوانی و ایرانی تقسیم می شوند. کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه های تایوانی و همچنین قدرت تصفیه آبشان، به مراتب نسبت به دستگاه های ایرانی بیشتر است؛ در نتیجه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از دستگاه های ایرانی بیشتر می باشد. هر دسته برند های مخصوص به خود را دارد، ولی اینکه بگوییم تمامی برند های دستگاه های تصفیه آب تایوانی از برند های ایرانی بهتر اند، یک موضوع بسیار اشتباهی می باشد، چرا که بسته به کیفیت قطعات آن ها، دستگاه های تصفیه آب ایرانی ای وجود دارند که از مارک های تایوانی بهتر باشند.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب سر شیری

تصفیه آب سر شیری تصفیه آب سر شیری این دستگاه که بر روی شیر آب نصب می شود و  فضای بسیار کمی را اشغال می کند که این موضوع، مزیت بسیار خوبی محسوب می شود.  بعد از زمانی که دستگاه به سر شیر نصب می شود آب از دستگاه عبور می کند و عملیات فیلتر آب انجام می شود.

تصفیه آب زیر سینکی

تصفیه آب زیر سینکی تصفیه آب زیر سینکی همانطور که از نامش هم پیداست، این فیلتر ها در زیر سینک ظرفشویی نصب می شوند و دارای یک مخزن ذخیره می باشند؛ به همین دلیل اگر از تصفیه کنند زیر سینکی استفاده می کنید، باید قید بیشتر فضای کابینت در زیر سینکتان را بزنید. دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی، پرکابرد ترین دستگاه های تصفیه آب در ایران و سراسر دنیا می باشد و دلیل آن هم کیفیت بالای تصفیه آب این دستگاه ها و قابلیت نصبشان زیر سینک می باشد. هیچ فیلتری نمی تواند به تنهایی آب را تا حد زیادی تصفیه کند، از این رو برای تصفیه آب، باید از چند فیلتر کنار هم استفاده شود تا به یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنیم.

تصفیه آب رومیزی

تصفیه آب رومیزی تصفیه آب رومیزی تصفیه آب رومیزی یا کیسی، دارای فناوری پیشرفته تری نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب می باشد و از چند عدد فیلتر تشکیل شده که اگر از سیتسم اسمز معکوس برخوردار باشد، قادر است که آب منزل شما را تا 0001/0 میکرون، فیلتر کند. این دستگاه بدلیل داشتن فیلترهای زیاد، معمولاٌ از حجم زیادی برخوردار می باشد، اگر شما فضای رومیزی کافی در اختیار دارید، دستگاه تصفیه آب رومیزی، برای منزل شما بسیار مناسب می باشد.

انواع سیستم های فیلتراسیون

  انواع سیستم های فیلتراسیون انواع سیستم های فیلتراسیون
  1. کربن پودری (UDF) و کربن گرانول(GAC)
  2. کربن تکه ای یا کربن بلاک ( CTO )
  3. فیلتر مینرال Mineral
  4. فیلتر قلیایی Alkaline
  5. فیلتر الیافی پلی پروپیلن (فیلتر pp)
  6. فیلتر کربن اکتیو یا post carbon
  7. فیلتر محافظ ممبران Membrane Filter Protector
  8. فیلتر ممبران (Membran)

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب مختلفی در ایران به فروش می رسد. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به ویژگی ها و مشخصاتی آن بستگی دارد. هرچه یک دستگاه مراحل فیلتراسیون بیشتر، کیفیت ساخت بهتر و برند معتبرتری داشته باشد، از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. در صورت تمایل به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، می توانید روی فروشگاه آبندیش حساب باز کنید. این فروشگاه دارای انواع دستگاه تصفیه آب در مدل ها و قیمت های مختلف می باشد.

ارتباط با آبندیش

آبندیش فروشگاه بزرگ تصفیه آب خانگی می باشد که شما می توانید بعد از مشاوره با کارشناسان فروش دستگاه مورد نظرتان را خریداری نمایید. دستگاه های خریداری شده به تمام نقاط ایران ارسال می گردند و در صورتی که در مناطق تهران و کرج هستید دستگاه پس از خریداری به صورت رایگان برای شما نصب خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.
نظرات: 0 مشاهده