فروش عمده آلو بخارا - انواع آلو بخارا + قیمت

در این مقاله در ابتدا شرایط فروش عمده آلو بخارا مرغوب و قیمت عمده آلو بخارا را بیان میکنیم و سپس بهترین مرکز فروش عمده آلو بخارا ، وبسایت سوپرزعفران، را معرفی و محصولات و خدمات آن را بررسی می‌کنیم. فروش عمده آلو بخارا سبب رفع نیاز بازار به این کالا شده و بهترین نوع آلو بخارا بیشتر به صورت عمده فروخته میشود. شرکت ایجان با بیش از 10 سال سابقه، برندی معتبر و نام آشنا در زمینه صادرات و فروش عمده آلو بخارا و محصولات غذایی و خشکبار است. آلوی نیمه خشک آفتابی ایجان یک نمونه از این محصولات کارخانه‌ای در عین حال طبیعی است. شما میتوانید خرید عمده آلو بخارا را با خیال راحت و بدون نگرانی از کیفیت در وب سایت سوپرزعفران ، که یک مرکز پخش عمده آلو بخارا است، انجام دهید. فروش عمده آلو بخارا - انواع آلو بخارا + قیمت فروش عمده آلو بخارا - انواع آلو بخارا + قیمت وب سایت سوپر زعفران تنها مرکز فروش عمده آلو بخارا نیست، بلکه یک بانک اطلاعاتی بزرگ در مورد خشکبار، زعفران و مغز ها ست که با مطالعه آن می توانید با انواع محصولات آشنا شده و بهترین خرید را داشته باشید.

فروش عمده آلو بخارا

خرید عمده آلو بخارا تازه و امساله بازار میوه و خشکبار و به طور کلی محصولات درختی ایران از جمله آلو خشک با پایان فصل بهار آغاز می شود، آلو بخارا از اواخر فصل بهار از درختان برداشت می شود و پس از آن وارد مرحله فراوری می شود. فروش عمده آلو بخارا در فصل تابستان و پاییز صورت میگیرد و بهترین زمان خرید عمده آلو خورشتی از ماه آبان تا پایان ماه اسفند است که این محصول فراوان و باکیفیت است.

فروش عمده آلو خورشتی درشت و گوشتی

آلو بخارای مرغوب کاملا حالت گرد دارد است. خوش طعم و ملس است و عطر خاصی ندارد. برخی شرکت‌ ها از مواد نگهدارنده و برخی افزودنی‌ ها در فرآیند تولید آلو بخارا استفاده می‌ کنند که می‌ تواند بسیار مضر باشد. دقت کنید که علاوه بر ویژگی‌ های ظاهری، آلوی مورد نظر باید طعم و کیفیتی خوبی داشته باشد. محصول آلو بخارا عمده عرضه شده توسط ایجان ظاهر زیبایی داشته و درشت، طلایی، گوشتی و شکیل است و هسته ی ریزی دارد.

فروش عمده آلو خورشی زرد یکدست

با دقت در ویژگی های ظاهری آلو بخارا می توان به کیفیت آن پی برد. بسته به نوع آلوی استفاده شده، آلو خشک تولید شده ممکن است به رنگ سبز، قرمز، بنفش یا زرد باشد. آلو بخارایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار است دارای رنگی زرد نباتی است و رنگ آن متمایل به سبز یا سیاه نیست. فروش عمده آلو بخارای زرد، درشت، پرگوشت و خوش طعم در وبسایت سوپرزعفران صورت میگیرد.

کیفیت بسته بندی آلو بخارا عمده ایجان

در شرکت ایجان فروش آلو بخارا عمده و فله ای مرغوب در بسته بندی های زیبا و محکم انجام میشود. همچنین امکان خرید اینترنتی آلو بخارا فله ای و عمده در تناژ بالا از سراسر کشور با قیمت بسیار مناسب وجود دارد. نکته مهمی که در هنگام خرید عمده آلو خورشتی باید در نظر داشته باشید پایین بودن رطوبت محصول است. محصولاتی مانند خشکبار باید با کمترین رطوبت ممکن تولید و عرضه شوند. زیرا در غیر این صورت رطوبت اضافی باعث رشد میکروب ها و کاهش ماندگاری آن می شود. همچنین رطوبت اضافه باعث افزایش وزن محصول شده و ازاین نظر نیز برای خریداران ایجاد ضرر می کند. همچنین دارای عطری مطلوب است و بوی ترشیدگی نمی دهد. شرکت ایجان امکان فروش عمده آلو بخارا از مقدار 5 کیلوگرم تا تناژ بالا و ارسال آن به سراسر کشور و جهان را دارا می باشد.

فروش عمده آلو بخارا نیمه خشک

خرید عمده آلو خورشتی به صورت مستقیم از تولید کننده خرید عمده آلو خورشتی به صورت مستقیم از تولید کننده خرید عمده آلو خورشتی به صورت مستقیم از تولید کننده با وجود دلالان و واسطه های بسیار کار ساده ای نیست. با خرید اینترنتی آلو خورشتی عمده از مرکز فروش عمده آلو بخارا شما از این مزیت برخوردار هستید آلو بخارا را بصورت عمده و از دست اول کشاورزان زحمت کش تهیه می کنید. برای خرید عمده آلو بخارا یا خرید عمده آلو خورشتی مرغوب به صورت عمده بهترین منبع برای خرید مستقیم از کشاورز و کارگاه های تولید کننده آلو خشک هستند. اما خرید اینترنتی آلو بخارا به صورت مستقیم از کشاورزان امکان پذیر نیست. شرکت ایجان آلوی درجه یک را از کشاورزان در سراسر کشور تهیه و با قیمت مناسب و بسته بندی با کیفیت 5 ، 10 و 15 کیلویی به مشتریان در سراسر کشور و در تمام طول سال عرضه میکند. همچنین امکان ارسال نمونه محصول پیش از فروش الو بخارا عمده در شرکت ایجان امکان پذیر است.

قیمت آلو بخارا عمده

برای خرید ارزان و مطمئن تر هر محصولی، دست یابی به تامین کنندگان اصلی می تواند شما را در این راه یاری کند. هدف ما در ایجان حدف واسطه ها و ارائه مناسب ترین قیمت عمده آلو بخارا شرکتی است تا عرضه این محصول را به صورت دست اول برای سراسر ایران ممکن سازیم. فروش عمده آلو بخارا درجه یک به صورت آنلاین با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تنها با مراجعه به وب سایت سوپر زعفران امکان پذیر است. قیمت انواع آلو خورشتی عمده بر اساس نوع، کیفیت و سورتینگ متفاوت است. همچنین در فصل تولید به خاطر عرضه بالای آلو بخارا عمده به بازار قیمت آن نیز کاهش پیدا میکند و بهترین زمان برای خرید های عمده میباشد. برای اطلاع از قیمت روز آلو بخارا عمده با تیم ایجان که اطلاعات تماس آن در انتهای این مقاله قرار دارد در تماس باشید.

·        فروش عمده آلو بخارا قیمت مناسب

انواع آلو بخارا

انواع آلو بخارا یا آلو خورشتی بر اساس منطقه کشت و درجه کیفیت بسیار متنوع است.  اما بهترین انواع آلو عبارتند از :
  • آلو حاج حسنی خورشتی
  • آلو خورشتی کبرایی
  • آلو شمس بخارایی
  • آلو طرقبه شمس
  • آلو جنگلی قرمز
  • آلو قرمز جنگلی سانتارزا
  • آلو رسمی
  • آلو ممتاز
  • آلو شوقانی
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو طرقبه
  • آلو شوقانی بدون هسته
  • آلو برقانی طلایی و سیاه خشک
  • آلو حاج عبداللهی
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو خوانسار
  • آلو شاهپسند
  • آلو قطره طلا
  • آلو شابلون

انواع طرز تهیه آلو بخارا

انواع طرز تهیه آلو بخارا انواع طرز تهیه آلو بخارا روش های مختلفی برای تهیه آلو بخارا وجود دارد. در شرکت ایجان انواع آلو بخارا به صورت عمده موجود می باشد.

فروش عمده آلو بخارا آفتابی

برای خشک کردن آلو بخارا به روش آفتابی بعد از جدا کردن پوست آن، آلو را در معرض آفتاب قرار میدهند تا به روش طبیعی خشک شود. در فرایند تهیه آلو بخارا به روش آفتابی هیچ گونه ماده شیمیایی بکار برده نمی شود و فقط از نمک در پروسه فرآوری آن استفاده می شود، در نتیجه این نوع آلو بخارا دارای رنگ تیره تری بوده و بیشتر در معرض هجوم آفات است. به یقین می توان گفت این نوع آلو بخارا از ارزش بسیار بالاتر غذایی برخوردار است چرا که به طور طبیعی تهیه شده است.

فروش عمده آلو بخارا دودی

نوع دیگر آلو بخارا که در تهیه آن به جای آفتاب از گاز گوگرد استفاده می شود، به آلوی گوگردی معروف است. برای تهیه این نوع آلو بخارا ، آلو پس از مرحله پوست گیری، و به صورت مرطوب در محفظه ای قرار گرفته و سپسدود گوگرد را وارد آن محفظه می کنند. این نوع آلو به دلیل اینکه از ظاهر خوب و خوش رنگی بر خوردار است، قابلیت صادراتی دارد. همچنین به دلیل بکار برده شدن مواد شیمیایی در تهیه آن، از گزند آفات و کرم ها نیز در امان است. نکته مهم در مورد مصرف آلو دودی این است که قبل از مصرف باید به خوبی شسته شود تا گوگردی که روی سطح آن قرار گرفته کاملا پاک شود.

فروش عمده آلو بخارا تیزابی

همچنین روشهای دیگری مانند روش تیزابی نیز برای خشک کردن آلو مورد استفاده قرار می گیرد که این روش بیشتر در مناطق آذربایجان استفاده می شود. در روش تیزابی با خواباندن آلو در ترکیبی از آب و پودر کربنات پتاسیم پوست آلو نازک شده و منافذ ریزی در آلو به وجود می آید که باعث زودتر خشک شدن آن می شود. شرکت ایجان زیر نظر استاندارد و مجوز بهداشت انواع آلو را عرضه میکند.  

ایجان نمایندگی پخش عمده آلو بخارا

فروش عمده آلو خورشتی به همکاران و نمایندگان پخش از نقاط مختلف ایران، با قیمت مناسب تر عرضه می شود. شما با خرید عمده آلو بخارا و عرضه عمده آلو بخارا در بسته بندی های کم حجم تر و با قیمت بیشتر شما می توانید به یکی از فروشندگان آلو بخارا در منظفه خود تبدیل شوید.

·        سوپرزعفران مرکز خرید عمده آلو بخارا ایجان

برند زعفران ایجان در سال ۱۳۶۹ با هدف نوآوری، بسته بندی و ایجاد تحول در حرفه زعفران شروع به فعالیت نموده و از ابتدا به عنوان یک صادر کننده متخصص، مبتکر، درستکار، جدی و شاخص در عرصه تجارت ملی و بین المللی زعفران با کیفیت و بسته بندی متفاوت و خدمات مبتنی بر رضایت مشتری خود را مطرح نمود. سپس این برند ایرانی سبد کالای خود را گسترش داده و با ارائه محصولات متنوع از جمله آلو بخارا، زرشک پفکی صادراتی، پسته صادراتی، انجیر خشک و زعفران فله و زعفران بسته بندی و سایر محصولات درجه یک در بسته‌بندی‌های گوناگون اصول مشتری مداری را در محصولاتش پی‌ریزی کرده است. در شرایطی که خرید آنلاین آلو بخارا فله به دلیل ترافیک، مشغله و بتازگی هم متاسفانه ویروس ویران گر کرونا سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، با عضویت در این سایت به‌راحتی می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به سبد تان اضافه کنید و هزینه آنها را نیز به صورت کاملا اینترنتی پرداخت کنید و خرید عمده آلو بخارا را از یک وب سایت معتبر و مسئولیت پذیر و دارای نماد الکترونیک انجام دهید. با خرید عمده آلو خورشی از شرکت ایجان ، در واقع آلو بخارا تازه، امساله و مرغوب را مستقیماً از کشاورز خریداری کرده اید و در این صورت با حذف فروشندگان واسطه می توانید زعفران را به قیمت تولید از بنکداری آلو بخارا خریداری کنید. بعلت هزینه بالای خرید آلو بخارا عمده، ایجان نگرانی خریداران آلو خورشتی عمده را در مورد کیفیت محصول درک کرده و همین دلیل، کیفیت محصول خود را تضمین کرده و همچنین برای اطمینان بیشتر مشتریان از کیفیت محصولات شرکت ایجان امکان خرید حضوری آلو بخارا را نیز قرار داده است تا پس از بررسی کیفیت محصول مورد نظر خود در دفتر ایجان در تهران با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. تلاش پیوسته شرکت ایجان حذف فروشندگان واسطه و ارائه مناسبترین قیمت آلو بخارا عمده به مشتریان بوده است. با خرید عمده آلو خورشتی ازعرضه کنندگان بزرگ و با سابقه این مجصول از جمله شرکت ایجان می تواید آلو خورشی امسالی درجه یک را با قیمت تولید تهیه کنید. خرید عمده آلو بخارا، زعفران، زرشک، پسته، انجیرخشک و آلو از وب سایت و شرکت ما فاقد هرگونه ریسک بوده و ایجان متعهد به امانت داری، جلب اطمینان مداوم، خدمت رسانی درست، به موقع و جلب رضایت کلیه مشتریان گرامی است. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت عمده آلو بخارا و تخفیفات محصولات ایجان به وبسایت سوپرزعفران سر زده و با تیم ایجان در تماس باشید. supersaffron.irآدرس سایت: تلفن تماس: ۲۶۴۱۵۴۸۴-۰۲۱ همراه: ۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱ آدرس دفتر مرکزی: تهران- میرداماد- میدان مادر- خیابان سنجابی- بعد از میدان مینا- دفتری شرقی- پلاک ۳ – طبقه اول
نظرات: 1 مشاهده