چرا باید در روتین روزانه از سرم پوست استفاده کنیم؟

سرم‌های پوستی یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که ترکیبات آنها حاوی مواد مغذی ضروری پوست است و وظایف مختلفی مانند تغذیه و آبرسانی، روشن کنندگی و برطرف کردن چروک‌ها را بر عهده دارند. تجربه ثابت کرده که تأثیر سرم‌های مراقبتی از کرم‌ها بیشتر است و می‌توانند نتایج بهتری در بهبود معایب ظاهری پوست صورت داشته باشند. ولی آیا این موضوع می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای استفاده از سرم‌ها در روتین روزانه پوست ما باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. چرا باید در روتین روزانه از سرم پوست استفاده کنیم؟ چرا باید در روتین روزانه از سرم پوست استفاده کنیم؟

فواید استفاده روزانه از سرم‌های پوست صورت

سرم‌های پوستی حاوی ترکیباتی هستند که به مرور زمان می‌توانند تأثیر بسیار خوبی در بهبود بافت پوست، صاف و یکنواخت کردن سطح آن و متعادل سازی رنگ پوست داشته باشند. اما فواید سرم‌ها فقط به این موارد ختم نمی‌شود و این محصولات مراقبتی مزایای دیگری هم دارند، از جمله:

1.تسکین‌دهنده پوست‌های حساس و مستعد آکنه

سرم‌های پوستی بافت سبکی دارند و خیلی سریع جذب می‌شوند، در نتیجه برای افرادی که پوستی حساس و مستعد آکنه دارند، کاملاً مناسب هستند و باعث تسکین التهابات پوستی می‌شوند.

2.آبرسانی پوست‌های دهیدارته

ترکیبات آبرسان داخل سرم‌های آبرسان از مرطوب‌کننده‌ها سبک‌تر است. این خاصیت باعث می‌شود مولکول‌های آب به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کنند و خیلی آسان‌تر جذب پوست شوند.

3. برطرف کردن چین و چروک‌های سطحی پوست

برخی از سرم‌های پوستی (سرم‌های ضد چروک) حاوی رتینول هستند. این ماده به مرور باعث کاهش خطوط ریز، چروک‌های ظریف و پُر شدن پوست صورت می‌شود.

4.مراقبت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی

سرم‌های پوستی حاوی ویتامین C، A و E، فرولیک اسید، آستاگزانتین، چای سبز، رزوراترول و... هستند که از پیری زودرس در اثر اشعه فرابنفش و آسیب رادیکال‌های آزاد و آلودگی هوا جلوگیری می‌کند.

5.اثربخشی سریع در ترمیم بافت پوست

غلظت ترکیبات فعال سرم‌های پوستی بالاست و این موضوع باعث می‌شود تأثیر استفاده از آنها خیلی سریع‌تر از کرم‌ها نمایان شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت سرم مناسب برای پوست صورت خود را تهیه و در روتین روزانه از آن استفاده کنید. بهترین سرم‌های پوست صورت بهترین سرم‌های پوست صورت

با بهترین سرم‌های پوست صورت آشنا شوید

تنوع محصولات مراقبت از پوست و به ‌ویژه سرم‌های پوستی در حدی است که ممکن است انتخاب را برای شما مشکل کند. به همین دلیل، در ادامه بهترین سرم پوست صورت برندهای معتبر و مطرح دنیا را در سه گروه آبرسان و ضدچروک‌ها، روشن کننده‌ها و ویتامین سی برایتان لیست کرده‌ایم:

1سرم‌های آبرسان و ضد چروک

این سرم‌ها حاوی ترکیبات قوی آبرسان و ضد چروک هستند:

سرم آبرسان پوست هیدروبوست نوتروژینا

سرم آبرسان Hydro Boost یک آبرسان قوی برای انواع پوست‌های خشک، نرمال و مختلط است. این محصول حاوی ویتامین E و اسید هیالورونیک خالص است که رطوبت را به خود جذب و آن را حفظ می‌کند. استفاده مداوم از این آبرسان قوی باعث شفافیت پوست و از بین رفتن چروک‌های ریز می‌شود.

سرم آبرسان ضد چروک و جوانساز ویشی

سرم تصحیح کننده چین و چروک صورت و چشم ویشی با 1.5% اسید هیالورونیک خالص، ویتامین C و آب آتشفشانی، تأثیر بسیار خوبی روی آبرسانی، جوان سازی و محافظت پوست صورت در برابر استرس‌های محیطی و آلودگی هوا دارد. به ‌طوری که طی 6 هفته مصرف باعث کاهش حداقل 47٪ از چین و چروک‌های پوست و 60٪ از خطوط ریز صورت می‌شود. این محصول اثر فوق العاده‌ای در پر کنندگی صورت دارد.

سرم هیالورونیک اسید هیدرو بوست نوتروژینا

این محصول حاوی 17٪ کمپلکس آبرسان، هیالورونیک اسید، گلیسیرین، ویتامین B5، مواد فعال جهت رطوبت رسانی عمیق پوست و فیلتر محافظتی تیتانیوم اکساید در برابر نور خورشید است. سرم هیدرو بوست نوتروژینا پوست را شاداب، نرم و یکنواخت می‌کند.

سرم‌های ضد لک و روشن کننده

این سرم‌ها حاوی ترکیباتی با قدرت روشن کنندگی بالا و خاصیت ضدلک هستند:

سرم ضد لک و روشن کننده ساسکین

این محصول حاوی عصاره آریوتین و کوجیک اسید فعال با اثر بخشی بالا و خاصیت ضد لک و روشن کننده (سفید کننده) است. عملکرد این دو ماده فعال باعث جلوگیری از تولید و تجمع ملانین (رنگدانه طبیعی پوست) و به ‌دست آوردن نتیجه مطلوب در عمق سلول می‌شود. در نتیجه استفاده از سرم ضد لک و روشن کننده ساسکین، بعد از 4 الی 5 هفته به‌طور محسوس رنگ چهره شفاف‌تر، نرم‌تر و یکنواخت‌تر خواهد شد.

سرم روشن کننده و ضد لک نوتروژینا

این محصول رنگ و ظاهر پوست را یکنواخت می‌کند و باعث کاهش لکه‌های تیره و هایپر پیگمانتاسیون پوستی می‌شود. استفاده مستمر از این سرم می‌تواند پوست را پُرتر و بدون خطوط ریز نشان دهد و سبب ایجاد پوستی شاداب‌تر و درخشان‌تر شود. سرم نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه است که با تأثیر روشن کنندگی و ضد التهابی قوی خود باعث رفع قرمزی پوست و کمرنگ‌تر شدن لکه‌های قدیمی می‌شود.

سرم ضد لک و ضد چروک و جوانساز ویشی

این محصول حاوی نیاسین امید، گلایکولیک اسید، آلانتوئین، پپتید جوانساز و ویتامین سی است. تأثیر فوق العاده خوبی در رفع لک‌های پوستی و چین و چروک‌های ظریف دارد. به‌طوری که پس از 8 هفته مصرف مداوم، آثار آن در یکنواخت شدن رنگ و بافت پوست به وضوح دیده خواهد شد. سرم ویشی برای انواع پوست مناسب و غیر کومدوژنیک و ضد حساسیت است.

سرم‌های ویتامین سی

سرم ویتامین C قدرت بالایی در رفع کدری و روشن کردن رنگ پوست دارد. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوستی روشن و شفاف داشته باشید، یکی از این محصولات را انتخاب کنید:

سرم بوستر ویتامین سی و روشن کننده فیزیشن فرمولا

این سرم حاوی ویتامین C و B3 است، تیرگی‌ها و لک‌های پوستی را از بین می‌برد و پوست صورت شما را روشن و درخشان می‌کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که در صورت استفاده مرتب، خیلی سریع نتیجه آن را در محکم شدن بافت پوست و یکنواخت شدن رنگ آن خواهید دید.

سرم ویتامین سی بادی شاپ

این محصول از میوه کامو گرفته شده و یک سرم سبک حاوی ویتامین C است که باعث کم رنگ شدن لک‌ها، شفافیت و درخشش پوست صورت می‌شود. میزان ویتامین سی سرم بادی شاپ 20 برابر ویتامین سی موجود در پرتغال است و به احیا و رطوبت رسانی عمیق پوست کمک می‌کند.

 سرم ویتامین سی روشن کننده و ضد لک گارنیر

این محصول دارای خاصیت روشن کنندگی و حاوی ترکیبات قوی اسید سالیسیلیک، ویتامین C و 3.5٪ نیاسینامید است که به پوست صورت درخشندگی فوری می‌بخشد و اثر فوری در رفع لک های پوستی دارد.  سرم ویتامین سی روشن کننده و ضد لک گارنیر سرم ویتامین سی روشن کننده و ضد لک گارنیر پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی و مقایسه قیمت سرم‌های پوستی که معرفی کردیم، به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ https://shimenshop.com/ مراجعه کنید. شیمن شاپ بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات اورجینال برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی دنیا را برای شما یک جا جمع کرده است.
نظرات: 0 مشاهده