نظرات درباره : فنوفیبرات - عوارض جانبی - تداخل دارویی - fenofibrate

هادی
سلام..من ۳۸ سالم هست.تری گلیسریدم ۳۸۵ هست پزشک برام فنوفیبرات ۲۰۰ تجویز کردن..با توجه به اینکه مشکل کبد چرب گرید ۲و آنزیم کبدی بالا دارم.آیا میتونم از این قرص استفاده کنم و برام مشکلی پیش نمیاد.؟؟
پاسخ دادن
پیام
درود... 35 ساله هستم و لاغر اندام دو سال پیش تری گلیسیرید بنده 1050 بود و بعد فیبرو اسکن کبد 83 درصد چربی انباشته مشاهده شد اما سطوح آنزیم ها نرمال بودن و همچنین سطح قند خون و کلسترول هم 50 تا بالا بود...پزشک متخصص هایپرتری گلیسریدمی ارثی تشخیص دادن و گفتن باید تا آخر عمر فنوفیبرات 200 بخوری...بعد 9 ماه رژیم در سونوگرافی کبد چربی ملایم دیده شد در حد گرید 1 اما یکساله آزمایش خون ندادم و سونوگرافی هم نکردم! مشکلی ندارم اما زیاد نیاز به ادرار دارم و مخصوصا شب ها در زمان خواب که با نعوظ توامه و گاهی هم فقط در ابتدای ادرار رنگ ادرار شیری دیده میشه البته بدون بوی نامطبوع...آیا میتونه از عوارض فنوفیبرات 200 باشه؟
پاسخ دادن
پری
سلام من چربی خون بالا دارم و دکتر این قرص را برایم تجویز کرده و در مدت 1 ماه 2 کیلو وزن کم کرده ام. آیا به خاطر مصرف این قرص است؟
پاسخ دادن
مجتبی
سلام من دیابت و چربی خون دارم و با تجویز دکتر متخصص حدود 2 ماه از قرص فنوفیبرات 200 استفاده کردم که از ماه اول با کاهش ميل جنسي مواجع شدم راه هل برای بطرف کردن این موضوع چیست
پاسخ دادن