طرز تهیه "شکلات صبحانه فندقی با شیر"-بدون خامه-راحت و فوری+نکات مهم

طرز تهیه شکلات صبحانه فندقی با شیر-بدون خامه-راحت و فوری+نکات مهم

آموزش تهیه شکلات صبحانه فندقی با شیر-چطور با شیر و بدون خامه شکلات صبحانه نوتلا درست کنم؟ آموزش تهیه شکلات صبحانه فندقی با شیر-چطور با شیر و بدون خامه شکلات صبحانه نوتلا درست کنم؟

مواد لازم برای تهیه شکلات صبحانه فندقی (نوتلا) با یک لیوان شیر

شیر 1 لیوان
شکر دو سوم تا 1 لیوان(بستگی به ذائقه خودتون داره)
روغن مایع نصف لیوان
پودر کاکائو 2 الی 3 ق غ
فندق بو داده و خرد شده به میزان دلخواه
طرز تهیه شکلات صبحانه با خامه و پودر کاکائو

طرز تهیه شکلات صبحانه فندقی با شیر در خانه

1- همه مواد رو داخل مخلوط کن بریزید و به مدت 4 الی 5 دقیقه با دور تند مخلوط کن مواد رو میکس کنید تا کاملا یکدست بشن بعد داخل ظرفی بریزید و فندق های خرد شده رو داخلش بریزید و هم بزنید تا با هم مخلوط بشن، شکلات صبحانه فندقی شما کاملا آمادس، حتما داخل ظرف درب دار بریزید و داخل یخچال قرار بدین. 2- اگه مایه شکلاتتون شل شد حتما داخل یک پیاله ای مقداری نشاسته ذرت رو با یه مقدار از مایه شکلاتی قاطی کنید و داخل مخلوط کن بریزید و با بقیه مایه شکلات مخلوط کنید تا غلیظ بشه. 3- اما اگر مایه شکلاتیتون خیلی سفت بود مقدار کمی روغن مایع بریزید و بعد مخلوط کنید تا به غلظت دلخواهتون برسه. شکلات صبحانه فندقی با نشاسته ذرت و با شیر

نکات مهم و فوت و فن طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی

1- طرز تهیه شکلات صبحانه بسیار آسان است و به راحتی با چند ماده ساده می‌توانید آن را در خانه درست کنید. 2- منظور از لیوان، لیوان های دسته دار فرانسوی می باشد. 3- فندق ها رو اگه جوری خورد کنید که زیر دندون حس کنید شکلاتتون خوشمزه تر میشه. 4- من چون شکلات صبحانه رو شیرین دوست دارم برای همین شکر زیاد نوشتم، اما شما میتونید کمتر بریزید و بعد از هم زدن مزه کنید اگه کم شیرین بود بازم شکر اضافه کنید. 5- این شکلات صبحانه خوشمزه خانگی تا 1 هفته داخل یخچال ماندگاری داره، بنابراین به میزان کم درست کنید تا زودتر خورده بشه و تموم بشه، بعدا در موقع لازم بازم درست کنید. 6- بجای فندق از کنجد یا گردو یا هر مغز دیگه ای میتونید استفاده کنید و یا اصلا بدون مغز درست کنید تا شکلات صبحانه ساده داشته باشید. 7- با استفاده از این شکلات صبحانه خونگی خوشمزه میتونید انواع دسر، کیک و پنکیک رو تزئین کنید. 8- اگر می‌خواهید شکلات صبحانه فندقی شما تلخ باشد کمی از شکر رو کم کنید و پودر کاکائو بیشتری بریزید و یا مقداری شکلات تخته ای تلخ رو خرد کنید و به مواد اضافه کنید. 9- اگر خواستید شکلات صبحانه رژیمی درست کنید مقدار روغن و شکر رو کمتر کنید. 10- با همزن دستی هم میتونید این شکلات صبحانه رو درست کنید فقط باید طوری هم بزنید که شکر کاملا حل بشه تا توی شکلات صبحانه زیر دندونتون حس نکنید.

نکته مهم

درست کردن این شکلات صبحانه برای این راحته که نیاز به پختن نداره و شما میتونید در حین درست کردنش هی مزه مزه کنید و هر مشکلی که داشت با اضافه کردن یکی از مواد اون مشکل رو حل کنید، مثلا بعد از هم زدن اگه دیدین خیلی تلخ شده کمی شکر اضافه کنید یا خیلی شیرین شده کمی پودرکاکائو اضافه کنید.
نظرات: 0 مشاهده