هزینه جراعی عمل بواسیر با لیزر چند است ؟

ما میخواهیم بدانیم که اگر فردی، مبتلا به هموروئید و یا شقاق باشد. و بخواهد برای عمل جراحی با لیزر یا به روش سنتی اقدام کند، به چه مقدار پول نیاز دارد؟ و درواقع هزینه جراحی عمل بواسیر با لیزر کلا  چقدر تمام میشود؟ ما به شما اطمینان میدهیم که اگر این مقاله را به دقت و تا آخر بخوانید. به این درک خواهید رسید که چرا این روش درمانی پرهزینه آخرین گزینه درمان است . متاسفانه هزینه های بالای  این قبیل عمل های جراحی و زیبایی در کشور ما آنقدر زیاد است. که فشار اقتصادی زیادی به خانوارهای ایرانی وارد می آورد. طبق تحقیقاتی که مجله سلامتی مرسی درمان در زمینه بیمارهای هموروئید و شقاق انجام داده به نتایج جالب توجهی رسیده ایم که بصورت مستند به اطلاع شما میرسانیم . هزینه عمل جراحی بواسیر با لیزر هزینه عمل جراحی بواسیر با لیزر اگر بخواهیم  از تورم لحظه ای و افزایش میزان تعرفه درمان در این روزها، حرفی به میان نیاوریم. بطور میانگین با احتساب هزینه های جانبی بین 10تا 12میلیون تومان برای درمان بیماری خود کنار بگذارید. بخش تلخ تر ماجرا از این قرار است که متاسفانه از آنجا که بیمارهای نشیمنگاهی از نوع برگشت پذیر است در یک بازه زمانی 2الی 3سال منتظر عود مجدد بواسیر یا شقاق به شگل وخیم تری باشید. شاید این قبیل عمل های جراحی 20الی 30دقیقه طول بکشد، اما باید خودتان را برای دوران نقاهت دردناک 6الی 8هفته ای هم حاضر کنید. البته تمرکز سخنان ما در اینجا بیشتر روی تجربه بیمارانی به دست آمده که به روش مدرن جراحی با لیزر برای درمان خود اقدام کرده اند. و اطلاعات کمی از روش جراحی همورویید یا شقاق به روش سنتی در دست می باشد (منظور از روش سنتی بیهوشی در اطاق عمل و جراحی با تیغ و قیچی است ).

هزینه عمل جراحی بواسیر با لیزر در شهرهای مختلف کشور چقدر است ؟

توجه :برآورد هزینه های زیر بصورت تقریبی است. در مراکز استانها مانند تبریز ،اهواز، رشت،کرج، نسبت به مرکز شهر تهران هزینه عمل جراحی بواسیر با لیزر زیاد تفاوت قیمتی ندارد. اما به دلیل گستردگی این مراکز درمانی در سطح شهر تهران و ایجاد جو رقابتی، شاید نسبت به بعضی از شهرستانها حدود یک تا یک و نیم میلیون تومان اختلاف هزینه باشد. . مثلا ممکنه این هزینه در اهواز برای بیماری 12میلیون تومان باشد اما در تهران  از 9تا 10ملیون تومان تمام شود. البته اگر از هزینه های جانبی این عمل جراحی بگذریم قیمت تمام شده برای هر بیمار به طور قطع از 10تا 12 میلیون تومان در یک شرایط عادلانه و انصافی درج میشود . اگر فردایی تعرفه ها بالاتر بره و هزینه ها افزایش پیدا کنه. و هزینه بیشتری برایتان آب خورد به ما خورده نگیرید خلاصه با یک جیب پر پول برای این کار اقدام کنید. هزینه های جانبی مانند هزینه 1.5تا دو میلیون تومانی سونوگرافی مقعد.

هزینه رفت و آمد و ایاب و ذهاب و هزینه دارو و درمان

هزینه دوماه دوران نقاهت دردناک که باعث میشه بیمار به مدت 60روز تمام از کار و کسب بیفته تمام اینها رو به هزینه های درج شده در بالا اضافه کنید. البته کمتر کسی  برای بیماران از دوران نقاهت دردناک 6الی 8هفته ای صحبت میکند. هیچکسی از عود مجدد بواسیر یا شقاق در بازه زمانی 2الی 3سال صحبت نمیکند. و اطلاعات کاملی در اختیار بیماران نمیگذارند چون با منافع آنها در تضاد است. شاید بیماران  تصور کنند بعد از جراحی با لیزر میتواند  هر کاری بکند و هر چیزی بخورند و بنوشند.در صورتیکه اطلاعاتی کمی هم در مورد بیماری های نشیمنگاهی داشته باشند بهتون اطمینان میدهم در ظرف کمتر از 14ماه دچار عود مجدد و شاهد برگشت همورویئد یا شقاق در وضعیت وخیم تری خواهید بود.

مقایسه روش های درمان خانگی بواسیر در طب سنتی و طب مدرن

درمان خانگی بواسیر درمان خانگی بواسیر لازمه بدانید که در مقایسه با متدهای مدرن (جراحی با لیزر و یا سنتی) .روش های درمان هموروئید و فیشر در طب سنتی ، هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و هم هیچ گونه عوارضی ندارد. از انجا که  روش های درمانی در طب سنتی بیشتر با پمادهای گیاهی یا شیمیایی انجام میشود.و پایه بیشتر این پمادها گلیسیرین طبیعی یا وازلین است .البته وازلین برای درمان بواسیر بسیار مفید به فایده بوده و به عنوان یک روش درمانی پیشگیری کننده از بیماری های مقعدی کاربرد فراوانی در طب سنتی و حتی طب مدرن دارد. اخه کسی دندان درد دارد مگه میشود بهش جراحی دندان یا پروتز لب را توصیه کرد. هر دندان دردی نیاز به اطاق عمل و جراحی ندارد . در بیش از 90درصد بیمارهای دهان و دندان با خوردن قرص های آنتی بیوتیک و یا بی حس کننده های موضعی درمان صورت میگیرد. این بحث اینجا مطرح شد که موضوع مورد بحث کاملا برایتان جا بیفتد.  طی تجربیاتی ده ساله ما در (مجموعه مرسی درمان_درمان خانگی هموروئید) به این نتیجه رسیده ایم که بیش از 85درصد از بیماران این حوزه به درمانهای خانگی به روش طب سنتی پاسخ مثبت میدهند، و نیازی به جراحی ندارند. هزینه های درمان بواسیر در طب سنتی در مقایسه با هزینه جراحی عمل بواسیر با لیزر اصلا قابل قیاس نیست. ما به شما اطمینان میدهیم که درمان خانگی بواسیر در طب سنتی دارای هیچ گونه عوارضی نمی باشد. اما عمل جراحی با لیزر یا سنتی دارای عوارض غیر قابل جبران مانند بی اختیاری در دفع گاز معده ، بی اختیاری در دفع مدفوع در ماههای ابتدایی پس از جراحی ، تنگی دهانه مقعد،و....و برگشت  بواسیر یا شقاق به شکل وخیم تر و نیاز مجدد به عمل جراحی. این عوارض برگرفته از صحبتهای بیمارانی است که با لیزر یا به روش سنتی جراحی کرده اند. البته ما این  صحت و سقم ادعاها را نه تایید میکنیم و نه رد.

چه زمانی باید برای عمل جراحی بواسیر با لیزر اقدام کنیم

همچنانکه در بالا اشاره شد تا 85درصد این بیماران با روش های خانگی و استفاده از پمادهای گیاهی خوب و استاندارد درمان میشوند . زمانیکه که از عمر بیماری شما بیش از چند سال میگذرد و در اثر بی توجهی و عدم رعایت الگوی غذایی و یا اصلاح رفتاری وضعیت بیماری خشن و بد خیم و کهنه میشود، و بیمار به هر روشی برای درمان خود متوسل شده و به هیچ نتیجه قابل قبول درمانی نرسیده باشد. اینجاست که درمانهای خانگی به هیچ وجه جوابگوی وضعیت بیمار نبوده و ناچارا باید برای عمل جراحی اقدام کند.  به نظر ما در این گونه موارد نادر عمل جراحی با لیزر بهترین گزینه خواهد بود. البته در مقایسه با روش های جراحی سنتی که بیهوشی در اطاق عمل  با تیغ جراحی و قیچی است. طبیعتا جراحی با لیزر توصیه میشود، زیرا دوران بهبودی سریعتر و بهتر اتفاق می افتد. اگر بعد از عمل جراحی بیمار مجددا در چرخه هر چی خواری و عدم اصلاح الگوی غذای  و عدم اصلاح شیوه و سبک زندگی بیفتد. مجددا شاهد بازگشت دردناکتر بیماری خواهد بود. امروزه کلینکهای درمانی زیادی در زمینه عمل جراحی هموروئید با لیزر فعالیت میکنند.
  1. کلینیک لیزر شفا درمان تخصصی هموروئید و شقاق با لیزر
  2. مرکز تخصصی درمان لیزر نور به نشانی بلوار کشاورز تهران
  3. کلینیک جراحی بواسیر پایتخت واقع در میدان ونک  تهران
  4. سایت علمی تحقیقاتی مرسی درمان فعال در زمینه طب سنتی و عرضه کننده پمادهای گیاهی درمان بواسیر و شقاق.

بهترین غذاها و میوه ها برای درمان و یا پیشگیری از بواسیر کدامند؟

چه بخوریم تا بواسیر از بین برود چه بخوریم تا بواسیر از بین برود این سوال اکثر بیماران است که بهترین میوه ها برای درمان بواسیر کدامند. و یا سوال کلی این است چه بخوریم تا بواسیر از بین برود  بیماران هموروئیدی  مانند بیماران دیابتی باید از خود دائم مرقبت کنند .اصلاح عادتهای غذایی و داشتن یک الگوی غدایی مناسب و اصلاح شیوه رفتاری در درجه اول اولویت قراردارد . پرهیز از هرچی خواری وپرهیز از غذاهای تند و ادویه جات و همچنین پرهیز از غذاهای کنسروی یا آماده مانند انواع سوسیس و کالباس و در کل غذاهایی فست فودی باید داشته باشند. در مورد این سوال که چه بخوریم تا بواسیر از بین برود نمیتوان برای همه مزاجها نسخه واحدی تجویز کرد اما طبق تجربیات ما در سایت مرسی درمان خوردن خوارکی های پرفیبر مانند میوه و سبزیجات از یبوست مزمن و یا اسهال جلوگیری میکند . لازمه بدانید که یبوست و اسهال عامل اصلی عود مجدد و یا پیشرفت بیماریهای نشیمنگاهی می باشند. نوشیدن روزانه 8لیوان آب معدنی در روز و همچنین خوردن لبنیات حاوی پروبیوتیک مانند ماست های پروبیوتیک و یا شیر بدون لاکتوز  میتواند مانع ابتلا مجدد شما به هموروئید یا فیشر باشد . همچنین بیماران نمیتوانند در طی روز حجم زیادی از فیبر و سبزیجات و میوه ها به بدن خود برسانند این کار باعث دفع نامطلوب و یا اختلالات گوارشی عمده خواهد شد. لازمه بدانید که بدن ما روزانه به 30گرم فیبر نیاز دارد. یعنی به اندازه وزن  400گرم تمشک در طی شبانه روز است.مهمترین موضوعی که باید بدایند اینه که بعضی از خوارکی ها مانند انجیر یا اسفرزه خاصیت ملین دارند و حاوی فیبر بالای نیستند. مثلا هر 100گرم تمشک حدود 7گرم فیبر دارد و این خوارکی خوشمزه  برای بدن خیلی مفیده و فیبر بالایی دارد. سخن پایانی : در مقایسه با هزینه های بالای  عمل جراحی بواسیر یا شقاق با لیزر روش ها درمانی منابع موثق طب سنتی هم مقرون به صرفه است و هم هیچ گونه عوارضی ندارد. از آنجا که ناحیه نشیمنگاه بسیار حساس و پر از سلولهای عصبی است. چنانچه بیماران از خود مراقبت نکنند و عادات غذایی خود را تغییر ندهند و اصلاح شیوه رفتاری نداشته باشند. شاهد بازگشت سریع این بیماری ها در کوتاه مدت خواهند بود . منظور از اصلاح شیوه رفتاری پرهیز از نشستن های طولانی ، پرهیز از برداشتن اجسام سنگین یا ورزشهای سنگین و داشتن پیاده روی منظم روزانه است . در فصل زمستان و یا فصل ها ی گرم سال از خوردن میوه های که حساسیت زا است امتناع کنند. ممکنه کسی با خوردن یک میوه دچار حساسیت و التهاب شود اما در مقابل فردی دیگر ی هیچ گونه واکنشی نداشته باشد، مانند خوردن گوجه یا بادام زمینی. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحو ه درمان بواسیر خارجی در طب سنتی کلمه مرسی درمان را در گوکل جستجو کنید.
نظرات: 2 مشاهده