بورک رول پنیر و جعفری با خمیر یوفکا برای 4 نفر-راحت و خوشمزه

بورک سیگاری پنیر و جعفری با خمیر یوفکا برای 4 نفر-راحت و خوشمزه

بورک رول پنیری ترکیه با خمیر یوفکا-طرز تهیه بورک با پنیر لبنه-بورک پنیر و سبزیجات-بورک سیگاری با پنیر فتا بورک رول پنیری ترکیه با خمیر یوفکا-طرز تهیه بورک با پنیر لبنه-بورک پنیر و سبزیجات-بورک سیگاری با پنیر فتا

مواد لازم برای پخت رول بورک پنیر و جعفری با خمیر یوفکا

خمیر یوفکا مثلثی به تعداد لازم
جعفری خرد شده 2 ق غ
کره آب شده 100 گرم
روغن مایع 1 استکان
پنیر لبنه یا فتا 300 الی 400 گرم
زرده تخم مرغ برای رومال کردن 1 عدد
کنجد به مقدار لازم
چطور شیرینی نخودچی درست کنم؟ طرز تهیه شیرینی لوز بدون فر چطور “شیرینی کشمشی” نرم و خوشمزه خانگی درست کنم؟

چطور برای 4 نفر بورک پنیر و جعفری درست کنم؟

1- ابتدا پنیر را با پشت قاشق کاملا له کنید، سپس جعفری را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. کره آب شده و روغن رو با هم مخلوط کنید بعد 2 ورق خمیر یوفکا را روی سطح کار گذاشته و روی آن را با مخلوط روغن و کره چرب کنید. 2- سپس مواد داخلی بورک (مخلوط پنیر و جعفری) را روی لبه‌ی خمیر (قسمت پایین خمیر) قرار داده و رول کنید. تا تمام شدن مخلوط پنیری همین روش رو ادامه بدید فقط حواستان باشد رول هاتون نه خیلی تنگ باشه و نه خیلی شل که پنیر از کناره ها بیرون نریزه. 3- داخل سینی فر را یا چرب کنید یا با کاغذ روغنی بپوشونید، رول های بورک را روی سینی بچینید، زرده تخم مرغ را هم بزنید و آن را با کمک برس روی سطح بورک ها بمالید و کنجد بپاشید. 4- سپس سینی را درون فر که از قبل گرم کرده اید با دمای 180 درجه قرار دهید و اجازه دهید تا بورک ها طلایی و برشته شوند، سپس آن را سرو کنید. اگر فر نداشتید باید بورک ها را در ماهیتابه پر از روغن داغ و با حرارت ملایم سرخ کنید.

فوت و فن و نکات تکمیلی پخت بورک رول پنیری

1- بسته به حرارت فر شما ممکن است زمان پخت متغییر باشد. 2- اگر فر شما کانوکشن ندارد حتما در انتها 2 دقیقه گریل را روشن کنید تا روی بورک ها نیز طلایی شود. 3- بجای جعفری ساطوری شده از اسفناج میتونید استفاده کنید. 4- دقت کنید ازخمیر یوفکای تازه استفاده کنید. 5- مقدار جعفری و پنیر بستگی به ذائقه شما داره، میتونید کم و زیاد یا جایگزین کنید. 6- خمیر یوفکا بسیار نازک است و به راحتی پاره می‌شود، برای جلوگیری از پاره شدن خمیر، دو عدد از آن را روی یکدیگر قرار دهید و استفاده کنید. 7- اگر از خمیر یوفکا مستطیلی استفاده می‌کنید، آن را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.
نظرات: 0 مشاهده