همه چیز درباره رزرو هتل لاله تهران

 هتل لاله تهران؛ نمای خارجی ساختمان هتل هتل لاله تهران؛ نمای خارجی ساختمان هتل تهران بزرگ که سال‌ها است با آغوش باز از مهمانان ایرانی و خارجی پذیرایی می‌کند، دارای بهترین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، موزه‌های ارزشمند و انواع پارک‌های جنگلی زیبا است. علاوه بر این، تهران در صنعت گردشگری رشد بالایی داشته و دارای اقامتگاه‌هایی با استانداردهای ملی و جهانی است. یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌ های پنج ستاره تهران، هتل لاله است. هتلی که علاوه بر امکانات و خدمات خوبش، در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر و مرکز پایتخت بنا گردیده است؛ این منطقه علاوه بر چشم‌انداز خوبی که به پارک‌های اطراف دارد، دارای آب و هوایی مطبوع است. با رزرو هتل لاله تهران دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های مهم و جاذبه‌های گردشگری پایتخت خواهید داشت؛ ازاین‌رو آشنایی با هتل لاله تهران در تصمیم‌گیری برای رزرو آن کمک به‌سزایی می‌کند.

معرفی هتل لاله تهران

هتل ۵ ستاره لاله تهران که در گذشته با نام هتل اینترکنتیننتال شناخته می‌شد، اولین بار در سال ۱۳۴۹ آغاز به کار نمود. این هتل پس از انقلاب با نام هتل بین المللی لاله معرفی شد و شعب مختلفی در ایران دارد. البته باید بدانید هتل لاله در طی سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۶ بازمی‌گردد. با توجه به بازسازی‌های اخیر، هتل لاله جزو بهترین هتل های تهران شناخته می‌شود. در طی این بازسازی کلیه تجهیزات اتاق‌ها و امکانات هتل نوسازی و بهسازی گردید تا گردشگران رضایت بیشتری از هتل لاله داشته باشند. جالب است بدانید برای ساخت و طراحی هتل لاله از یک معمار معروف آمریکایی به نام نیل پرینس دعوت به عمل آمده تا به ایران بیاید و از هوش و نبوغ خود در زمینه هتل‌سازی برای ساخت آن استفاده کند. او برای ساخت این هتل از سبک‌های متعددی استفاده نمود و دسترنجش هتلی زیبا با معماری جذاب به نام هتل لاله است. نمای بیرونی هتل لاله همانند نامش ساخته شده و از دور هم مانند گل لاله خودنمایی می‌کند. هتلی که در ابتدای خیابان حجاب بنا گردیده و مساحت آن چیزی حدود ۱۶ هزار مترمربع است. هتل یاد شده ۱۳ طبقه دارد که در این طبقات، ۳۸۰ واحد اقامتی را در خود جای داده است. چشم‌انداز اتاق‌ها به روی رشته کوه زیبای البرز بوده و به پارک‌های اطراف نیز دسترسی ساده‌ای دارد.

هزینه رزرو هتل لاله تهران

اگر بخواهیم هزینه رزرو هتل لاله را با سایر هتل ‌های ۵ ستاره این شهر، مقایسه کنیم باید بگوییم هزینه معقولانه‌ای دارد؛ ولی در کل قیمت رزرو هتل لاله کاملاً بستگی به نوع اتاق و بازه زمانی اقامت دارد؛ برای مثال اگر قصد داشته باشید در تعطیلات عید نوروز و یا تعطیلات رسمی یکی از اتاق‌های هتل لاله را رزرو کنید، مسلماً هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید؛ چراکه در تعطیلات رسمی میزان تقاضا برای رزرو هتل لاله بیشتر است. البته نوع اتاق نیز بر روی قیمت هتل لاله تهران تاثیرگذار است. ازآن‌رو اگر بخواهید یکی از سوئیت‌های مجلل این هتل را با تمامی امکانات مجهز رزرو نمایید، قطعاً هزینه بیشتری باید پرداخت کنید؛ اما برای رزرو اتاق‌های معمولی هتل لاله هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

خدمات و امکانات هتل لاله تهران

از جمله خدمات و امکانات هتل لاله می‌توان به رمپ ورودی، آسانسور مخصوص ویلچر، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، آرایشگاه مردانه، سرویس رفت و برگشت از فرودگاه به هتل، خدمات اسپا، خودپرداز، خشکشویی، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، استخر روباز، ماساژ، سونا خشک و بخار، وجود چندین مراکز تجاری و فروشگاه‌های متعدد اشاره نمود. علاوه بر این‌ها، هتل لاله خدمات دیگری مانند تبدیل ارز، دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اینترنتی و خدمات تور را نیز ارائه می‌دهد. پرسنل هتل مسلط به چند زبان زنده دنیا مانند ترکی استانبولی، انگلیسی و آلمانی هستند. از طرفی هتل لاله دارای چندین سالن مجلل برای برگزاری مراسم‌ها، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و جلسات کاری است. نمونه این سالن‌ها سالن تیاره، سالن چشم‌انداز و سالن گلزار نام دارند که مناسب مراسم‌های عقد و عروسی و انواع جلسات کاری هستند.

انواع واحدهای اقامتی هتل لاله تهران

امکانات داخل واحدهای اقامتی هتل لاله در تهران امکانات داخل واحدهای اقامتی هتل لاله در تهران باید بدانید که هتل‌ لاله دارای ۳۸۰ فضای اقامتی بسیار شیک و زیبا است. این واحدهای اقامتی در ۱۳ طبقه جای داده شده‌اند و دارای بهترین امکانات برای اقامت هستند. برای مثال اتاق‌های یک تخته هتل لاله با وجود یک تخت تک نفره اضافه، آماده پذیرایی از میهمانان ایرانی و خارجی است. همچنین اتاق‌های دو تخته هتل لاله بسیار شیک و مرتب بوده و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره هستند؛ این نوع اتاق مجهز به آباژور، تلفن، تخت‌های بسیار راحت، صندلی، میز کار و غیره است. ازجمله دیگر واحدهای اقامتی هتل لاله تهران می‌توان به سوئیت سه تخته نرمال اشاره کرد؛ این سوئیت‌ها امکانات بیشتری از اتاق‌ها داشته و فضای بزرگ‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در سوئیت‌های سه تخته نرمال یک کاناپه برای استفاده کودک نیز قرار داده شده است.

رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل لاله تهران

در رستوران‌ های هتل لاله تهران می‌توانید طعم خوش غذاهای لذیذ را امتحان کنید؛ غذاهایی از شرق و غرب که مزه خوشایندی دارند. جالب است بدانید هتل لاله دارای چندین رستوران با فضاهای متفاوت و زیبا بوده که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه شما دارد. رستوران نمکدون یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های هتل لاله است که انواع غذاهای سنتی ایرانی را به میهمانان عزیز هتل ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این معماری و دکوراسیون رستوران نمکدون بسیار زیبا و جذاب بوده و با تمامی المان‌های سنتی دیزاین شده است. در این رستوران الگوهای فرش ایرانی بر روی دیوار نگاشته شده و منویی رنگارنگ از انواع غذاهای اصیل ایرانی دارد. یکی دیگر از رستوران‌های زیبای هتل لاله، رستوران تابستانی بوده که در کنار استخر هتل واقع شده و در آن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می‌شود. از دیگر رستوران‌های هتل لاله می‌توان به رستوران چینی تیاره اشاره کرد. این رستوران با سبک معماری چینی طراحی شده و طعمی متفاوت از غذاهای شرقی را ارائه می‌دهد. رستوران‌ دیگر هتل لاله، رستوران روتیسری است که می‌توان طعم انواع غذاهای فرنگی و فرانسوی را در آن تجربه نمود. یکی از نکات قابل توجه آن است که رستوران روتیسری، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به شهر دارد. در این رستوران رنگ قرمز را به‌وفور خواهید دید که نشانه گل لاله است. از این‌ها گذشته هتل لاله دارای کافی شاپی زیبا بوده که مناسب دورهمی‌های خانوادگی، قرارهای کاری و جلسات دوستانه است. در فضای این کافی‌شاپ می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ و خوش‌طعم را سفارش داده و از این فضای صمیمی و گرم نهایت لذت را ببرید.

موقعیت مکانی و نحوه دسترسی به هتل لاله تهران

 آدرس هتل لاله تهران آدرس هتل لاله تهران همان‌طور که اشاره کردیم هتل لاله نبش خیابان حجاب قرار گرفته است؛ اما اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری را ارائه دهیم، باید بگوییم این هتل در تهران، خیابان دکتر فاطمی و نبش خیابان حجاب واقع شده است. برای رسیدن به هتل لاله باید به دنبال خیابان فاطمی باشید؛ البته باید این را هم بدانید که هتل لاله در طرح زوج و فرد تهران قرار دارد؛ اما به‌هیچ‌وجه نگران نباشید زیرا این هتل دارای پارکینگ رایگان غیر‌مسقف بوده و لازم نیست به دنبال جای پاک بگردید. اگر با خودرو شخصی خود به تهران سفر نمی‌کنید، به‌راحتی و با استفاده از مترو می‌توانید خودتان را به خیابان فاطمی برسانید؛ همچنین به کمک تاکسی‌های تهران دسترسی ساده‌ای به خیابان دکتر فاطمی و هتل لاله خواهید داشت.

جاهای دیدنی اطراف هتل لاله تهران

از آنجایی که هتل لاله در مرکز شهر قرار داشته، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی پایتخت دارد. البته که در اطرافش دسترسی راحتی به مکان‌های متعددی مانند نمایشگاه بین‌المللی، فرودگاه مهرآباد، ایستگاه راه آهن و سالن همایش‌های صدا و سیما خواهید داشت. از سایر جاهای دیدنی اطراف هتل لاله نیز می‌توان به موزه ملی ایران با ۱۵ دقیقه فاصله، سفارت ترکیه با ۱۳ دقیقه فاصله، بازار بزرگ تهران ۱۷ دقیقه، میدان آزادی ۱۲ دقیقه، سفارت امارات متحده عربی ۱۴ دقیقه، میدان ولیعصر تهران ۷ دقیقه و برج میلاد با ۱۸ دقیقه فاصله با ماشین، اشاره نمود.

نکات رزرو آنلاین هتل لاله تهران

 لابی هتل لاله تهران لابی هتل لاله تهران برای رزرو هتل لاله بد نیست قوانینش را نیز بدانید؛ برای مثال پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی امکان‌پذیر بوده و پذیرش زوج‌ها فقط با شناسنامه و صیغه نامه معتبر با مهر برجسته انجام می‌شود. از طرفی ساعت سرو صبحانه شش و نیم صبح تا ۹ و نیم بوده و ناهار از ساعت ۱۱ تا ۱۵ سرو می‌گردد. برای شام نیز از ساعت ۷ بعدازظهر تا ساعت ۲۳ می‌توانید به رستوران‌های هتل لاله مراجعه کنید. برخی از قسمت‌های هتل در حال بازسازی بوده و استفاده از آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

جمع‌بندی

آشنایی با هتل لاله تهران؛ مشخصات این هتل پنج ستاره باعث می‌شود تا شما سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. همانطور که اشاره کردیم این هتل نسبت به سایر هتل ‌های ۵ ستاره قیمت خوبی را ارائه می‌دهد؛ پس برای سفر به تهران، هتل لاله گزینه خوبی به نظر می‌رسد. از آنجایی‌که رزرو آنلاین هتل لاله دارای تخفیف است، پیشنهاد می‌کنیم این هتل زیبا را از وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید تا تخفیفات ویژه اعضا نیز شامل حالتان شود. برگرفته شده از: iranhotelonline.com  
نظرات: 0 مشاهده