سیستم ارسال پیامک خودکار چطور کار می‌کند؟

اگر شما هم به‌تازگی کسب­وکار خودتان را راه­اندازی کرده­اید و یا از قبل به تجارت مشغول بوده­اید، می­دانید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تعداد رقبای شما در دنیای فیزیکی و حتی مجازی افزایش پیدا کرده است. پس باید از هر طریقی سعی کنید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. درواقع یکی از دغدغه­های صاحبان کسب­و­کارهای کوچک و حتی بزرگ، چگونگی انجام این کار است. سیستم ارسال پیامک خودکار چطور کار می‌کند؟ سیستم ارسال پیامک خودکار چطور کار می‌کند؟ استفاده از روش­های بازاریابی راه­حل شماست، یکی از انواع این روش­ها، بازاریابی پیامکی است. شما در این روش به کمک یک محتوای جذاب و مخاطب‌پسند، باید مخاطب را به خرید کردن تشویق کنید. این درحالی است که تعداد مخاطبان شما به 40-50 نفر ختم نمی­شود و اگر واقعاً قصد دارید به کسب­وکارتان رونق دهید، باید روزانه حداقل 1000 پیامک ارسال کنید، اما چگونه؟ آیا این امکان وجود دارد که با تلفن همراه این حجم از پیامک را ارسال کنیم؟ چطور از تحویل همه پیامک­ها مطمئن شویم؟ و هزاران سوال دیگری که ممکن است ذهن شما را به خودش مشغول کند. شما قرار است برای تبلیغات هزینه کنید و حق دارید نگران باشید، اما چاره کار شما پیش ماست؛ استفاده از پنل پیامکی که قرار است در این مقاله بیشتر با آن آشنا شویم و یاد بگیریم که سیستم ارسال پیامک خودکار چطور کار می­کند. با ما همراه باشید. منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟ منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟

منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟

به‌طور کلی منظور از بازاریابی پیامکی استفاده از پیامک برای برقراری ارتباط با مشتریان، معرفی خدمات، محصولات و... است. نکته اینجاست که شما نمی­توانید به‌صورت دستی برای بازاریابی پیامکی اقدام کنید، بلکه نیاز به یک ابزار مناسب دارید. سامانه پیامکی در قالب پنل اس­ ام ­اس، همان ابزار مناسب است. ابزاری که در قالب یک نرم­افزار آنلاین در اختیار شما قرار داده می­شود. این سامانه قابلیت اتصال به سیستم­های مخابراتی را دارد و به شما این امکان را می­دهد به راحتی ارسال پیامک­های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید، علاوه‌برآن، شما به کمک یک سیستم ارسال پیامک می­توانید:
  • تعداد زیادی پیامک را ارسال و یا دریافت کنید،
  • گزارشی از وضعیت ارسال­ها و دریافت­های خود داشته باشید،
  • به بانک­­های شماره همراه مخاطبان دسترسی داشته باشید (که بر اساس سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، کد پستی و... طبقه­بندی شده­اند)،
  • از طریق سایت و یا اپلیکیشن برای ارسال و دریافت پیامک اقدام کنید،
  • بازاریابی پیامکی خود را به صورت اتوماتیک انجام دهید؛ یعنی از سیستم ارسال پیامک خودکار پنل اس­ام­اس خود استفاده کنید،
  • ارسال خودکار پیامک سر رسید همانند پیامک بیمه
  • و...
همه اینها به‌نوعی اشاره به قابلیت­های یک پنل پیامکی دارد که مهم­ترین ویژگی، ارسال خودکار پیام تبلیغاتی است. با خرید یک سامانه پیامکی نه‌تنها در هزینه­ها صرفه­جویی می­شود، بلکه به کمک قابلیت ارسال پیامک خودکار در وقت خود نیز صرفه­جویی می­کنید. البته ممکن است هر سامانه پیامکی این قابلیت­ها را نداشته باشد، برای مثال سامانه ملی پیامک به عنوان یک سامانه معتبر مجموعه گسترده­ای از قابلیت­ها و ویژگی­ها را در اختیارتان می­گذارد و کار را برای شما راحت­تر خواهد کرد.

چگونه سیستم ارسال خودکار پیامک را مدیریت کنیم؟

به‌طور کلی سیستم ارسال خودکار پیامک سه روش دارد که شما بعد از انتخاب محتوای پیامک و مخاطبان، می­توانید برای ارسال خودکار پیامک ها اقدام کنید. این روش­ها عبارتند از: سیستم ارسال پیامک خودکار به‌صورت روزانه شما با تنظیم ارسال روزانه پیامک خودکار می­توانید مشتریان خود را از فروش ویژه، ساعات کاری، نوع محصولات و خدمات و... مطلع کنید.

سیستم ارسال پیامک خودکار به صورت هفتگی

به کمک این روش شما می­توانید نام مشتریان و یا حتی همکاران تجاری خود را وارد کنید تا در ابتدای هر هفته، به‌صورت خودکار به آنها پیامک ارسال شود. پیامک­های هفتگی مانند یادآوری جلسات، نشست­های کاری، فروش ویژه، تخفیف­ها و... هستند.

سیستم ارسال پیامک خودکار به صورت ماهیانه

معمولاً ارسال اتوماتیک پیامک به‌صورت ماهیانه، توسط بانک­ها بیشتر مورد استقبال قرار می­گیرد، زیرا این امکان را به آنها می­دهد تا پرداخت اقساط را به مشتریان خود یادآور شوند. حتی می­توانید چند روز قبل از سررسید قسط، پیامک را ارسال کنید.

 سیستم پیامک خودکار به صورت سالیانه

این روش توسط سازمان­­ها، شرکت­ها و... استفاده می­شود که معمولاً برای راه­اندازی سیستم خودکار پیامک مناسبتی است. با این روش شما می­توانید هر سال پیامک­های خود را در تاریخ­هایی که از قبل مشخص کرده­اید، به‌صورت خودکار ارسال کنید. البته از این روش برای یادآوری پرداخت بیمه و... هم می­توان استفاده کرد. البته که استفاده از سامانه ارسال پیامک، به این چند مثال ختم نمی­شود و شما می­توانید با توجه به حوزه فعالیتی که دارید، از آن به بهترین نحو استفاده کنید.  سیستم پیامک خودکار به صورت سالیانه  سیستم پیامک خودکار به صورت سالیانه

استفاده از سیستم ارسال خودکار پیامک چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که می­دانید بیشترین کاربرد سامانه ارسال خودکار پیامک برای تبریک مناسبت­های مختلف، یادآوری سررسید قسط و... است. درواقع شما با این سامانه تأثیر مثبتی روی مخاطب خواهید گذاشت که منجر به رونق کسب­وکار خودتان خواهد شد. به همین‌خاطر است که موقع افتتاح حساب در بانک و یا ایجاد حساب کاربری در سایت­های مختلف، تاریخ تولدتان نیز از شما پرسیده می­شود. این درحالی است که خیلی از افراد این کار را بیهوده و اتلاف هزینه می­دانند، اما غافل از آنکه می­تواند صمیمت بین شما و مشتری را افزایش دهد. فراموش نکنید که هدف اصلی شما برای استفاده از پنل sms، ارسال پیامک­های تبلیغاتی است تا مشتری را به خرید تشویق کنید، اما با ارسال خودکار پیامک­های مناسبتی، یادآوری و... این اطمینان را به مخاطب می­دهید که قصد سوءاستفاده از او را ندارید و نمی­خواهید تنها جیبش را خالی کنید! اگر به‌هنگام  ارسال پیامک تبریک تولد و یا پیامک یادآوری اقساط و... نیز پیشنهاد ویژه­ای برای مشتری داشته باشید، تمام و کمال حسن نیت خود را ثابت خواهید کرد. پس از ارسال خودکار پیامک، ساده نگذرید!

آیا در ارسال پیامک خودکار محدودیت وجود دارد؟

خیر، نه‌تنها درتعداد پیامک ­های خودکار محدودیتی نیست، بلکه در محتوای آن نیز محدودیتی وجود ندارد. حتی شما می­توانید متنی با محوریت لینک کانال، آدرس سایت و... تنظیم و ارسال کنید. کافیست در سامانه موردنظرتان یک دفترچه تلفن مجزا برای ارسال خودکار ایجاد کنید که در آن نام مخاطب به تفکیک آقا و خانم بودن، شماره همراه مخاطب، تاریخ و... مشخص باشد. بعد از ذخیره کردن این دفترچه تلفن، باید به قسمت اخطاریه­ها و یا تبریکات سامانه ملی پیامک بروید، متن موردنظر را وارد کنید و برای ارسال اقدام نمائید. البته که امکانات ملی پیامک به این مورد ختم نمی­شود و شما هر آنچه از یک پنل sms انتظار دارید را در آن پیدا می­کنید. کافیست سری به آدرس melipayamak.com بزنید و بعد از مشاوره تلفنی رایگان به شماره 02163404، پنل اس ­ام ­اس موردنظرتان را انتخاب کنید.  
نظرات: 0 مشاهده