بررسی قیمت ایمپلنت ایرانی (کیفیت و طول عمر)

ایمپلنت ایرانی تقریبا 2 سال است که محبوبیت بالایی در ایران پیدا کرده است و به دلیل قیمت پایینی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. در مورد ایمپلنت دندان ایرانی چه میدانید؟ آیا ایمپلنت ایرانی خوب است؟ قیمت ایمپلنت ایرانی چقدر است؟ انواع ایمپلنت ایرانی کدام است؟ تفاوت ایمپلنت ایرانی و خارجی چیست؟ در این مطلب قصد داریم به سوالات بالا بپردازیم و شما را از قیمت و کیفیت ایمپلنت ایرانی آگاه کنیم. ایمپلنت دندان روز بروز گسترده تر می شود. طبق آمارجهانی ، امروزه تقریبا 12 درصد از مردم جهان نیازمند کاشت دندان و ایمپلنت دندان هستند که این آمار سالانه بیشتر می شود و نیاز افراد بیشتر می شود. شرکت ها و کمپانی های مختلفی از کشورهای مختلف اقدام به طراحی و ساخت ایمپلنت دندان کرده اند مانند کشور آمریکا که ایمپلنت آمریکایی زیمر و اینترالاک را تولید می کند. یا کشور سوئیس که مجموعه ایمپلنت های سوئیسی اشترومن با مدل های مختلف و کاربردهای گوناگون تولید می کند. کشور ایران هم با طراحی و تولید ایمپلنت ایرانی به جمع تولید کنندگان ایمپلنت دندان پیوسته است. بررسی قیمت ایمپلنت ایرانی (کیفیت و طول عمر) بررسی قیمت ایمپلنت ایرانی (کیفیت و طول عمر)

ایمپلنت ایرانی چیست؟

ساخت و طراحی ایمپلنت ایرانی باعث شده است تا قیمت ایمپلنت دندان کاهش پیدا کند و بسیار مقرون به صرفه باشد. ایمپلنت ایرانی یک جایگزین مناسب برای دندان های از دست رفته است. ایمپلنت دندان شرایط خاصی را لازم دارد و برای هرکسی مناسب نیست اما معمولا با پیشرفت علم دندانپزشکی ، امروزه 90 درصد افراد می توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند. تاکنون و قبل از ساخت ایمپلنت ایرانی ، در کلینیک های دندانپزشکی شاهد حضور ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی و کره ای بودیم که با وجود ایمپلنت ایرانی استقبال و محبوبیت خوبی در بین بیماران و پزشکان متخصص ایمپلنت دندان پیدا کرده است.

قیمت ایملپنت ایرانی

قیمت ایمپلنت ایرانی بسیار مقرون بصرفه و مناسب تر از ایمپلنت های خارجی است و شاهد استفاده بالا از این ایمپلنت و استقبال خوب مردم هستیم زیرا علی الرقم قیمت پایین تر نسبت به نمونه های خارجی ، ایمپلنت ایرانی کیفیت مناسبی هم دارد. قیمت ایمپلنت ایرانی در تهران با قیمت حدودا 3.000.000 میلیون تومان عرضه می شود. اگر جزو افرادی هستید که عجله دارید و می خواهید از ایمپلنت دندان فوری استفاده کنید باید بگوییم که ایمپلنت ایرانی مناسب نیست و باید از ایمپلنت فوری و برند های خارجی استفاده کنید. برای مشاهده قیمت ایمپلنت فوری در تهران به لینک زیر مراجعه نمائید. بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران

عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت ایرانی

مواردی هستند که در قیمت نهایی ایمپلنت تاثیرگذار هستند و بهتر است از این موارد آگاهی داشته باشید و قبل از کاشت ایمپلنت دندان از این موارد اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال: افرادی که زمان زیادی است دندان خود را از دست داده اند ، دچار کمبود و تحلیل استخوان می شوند و استخوان ناحیه مورد نظر نیاز به بازسازی و تزریق پودر استخوان دارد تا بتوان کاشت ایمپلنت را انجام داد. این موارد به قیمت نهایی ایمپلنت دندان اضافه می شود و باید قبل از اقدام برای کاشت دندان این موارد را در نظر داشته باشید. عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت ایرانی عوامل تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت ایرانی
  • برند ایمپلنت ایرانی
  • تعداد ایمپلنت دندان های مورد نیاز
  • کیفیت ساخت ایمپلنت ایرانی
  • استفاده از ایمپلنت دندان با بیمه
  • دستمزد متخصص ایمپلنت دندان
  • نیاز به درمان های جانبی مانند جراحی لثه
  • محل کلینیک دندانپزشکی مورد نظر

آیا ایمپلنت دندان ایرانی خوب است؟

ایمپلنت دندان ایرانی با استقبال خوبی مواجه شده است و در ابتدا به دلیل نوپا بودن این صنعت در ایران ، خیلی مورد استفاده قرار نمیگرفت ولی امروزه مورد اعتماد متخصصین ایمپلنت دندان قرار گرفته است و در بین بیماران محبوبیت پیدا کرده است. ایمپلنت دندان ایرانی توانسته است کیفیت و طول عمر خود را تا الان ثابت کند و اطمینان پزشکان را بخود جلب کرده است. ایمپلنت ایرانی در سال های اخیر توانسته است با ایمپلنت های ارزان و میان رده رقابت کند و مورد استفاده قرارگیرد. با وجود اینکه کیفیت و متریال ساخته شده در ایمپلنت دندان ایرانی نسبتا پایین تر از ایمپلنت های دیگر است، اما محبوبیت بالایی پیدا کرده است اما پزشکان ایمپلنت ایرانی را به افرادی که تعداد زیاد ایمپلنت دندان می خواهند و یا دارای توان مالی کمی هستند پیشنهاد میکنند.

مزایای ایمپلنت ایرانی

ایمپلنت های ایرانی را اگر بخواهیم از نظر مزایا و کیفیت مقایسه کنیم باید ایمپلنت ایرانی را با ایمپلنت کره ای مقایسه کنیم. ایمپلنت دندان ایرانی از نظر کیفیت و موفقیت در کاشت با ایمپلنت های متوسط و معمولی کره ای برابری میکند. همچنین ایمپلنت دندان کیمیا 2 را نیز از نظر کیفیت و مزایا می توان با ایمپلنت دندان های اروپایی مانند اشترومن و ایمپلنت های آلمانی و فرانسوی مقایسه کرد و در رده ایمپلنت های باکیفیت و موفق قرار میگیرند. تفاوت ایمپلنت ایرانی و خارجی چیست؟ تفاوت ایمپلنت ایرانی و خارجی چیست؟

تفاوت ایمپلنت ایرانی و خارجی چیست؟

بهترین نوع ایمپلنت ایرانی در ایران ایمپلنت دندان کیمیا 3 است که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. سوالی که پیش می آید این است که ایمپلنت ایرانی خوبه ؟ بصورت کلی باید بگوییم که کار ایمپلنت دندان ها همگی مثل هم است و تفاوت ایمپلنت ایرانی و خارجی در متریال ساخت و کیفیت و طول عمر این ایمپلنت ها است. امروزه ایمپلنت های ایرانی پیشرفت چشمگیری کرده اند و توان رقابت با ایمپلنت دندان های متوسط کره ای و سوئیسی را دارند و از نظر کیفیت و طول عمر برابری می کنند اما اگر به زیبایی و طبیعی بودن و طول عمر خیلی بالا اهمیت می دهید قطعا پیشنهاد ما ایمپلنت دندان های سطح بالا است مانند ایمپلنت زیمر آمریکایی یا اشترومن های روکسالید اکتیو و .... اگر بدنیال کاشت دندان جلو هستید هرگز نباید به ایمپلنت های ایرانی فکر کنید زیرا ایمپلنت دندان جلو از ضرافت و ابعاد خاصی بهره می برد که نیازمند پژوهش و پیشرفت های بیشتری در سیستم ایمپلنت سازی کشور است. برای استفاده از ایمپلنت ایرانی بهتر است که از طریق دندانپزشکی و متخصص ایمپلنت دندان باتجربه اقدام کنید تا موفقیت و طول عمر ایمپلنت شما مطمئن تر و موفق باشد. پیشنهاد ما دندانپزشکی آیریک در تهران است که توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری مدیریت میگردد و دارای دو شعبه در شمال تهران به آدرس شریعتی روبروی بلوار میرداماد – پلاک 1173 طبقه 4 می باشد. و شعبه دوم دندانپزشکی آیریک در سعادت آباد می باشد. برای ویزیت رایگان و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت دندانپزشکی آیریک https://iricclinic.com/    مراجعه کنید. دندانپزشکی آیریک با محیطی آرام و تجهیزاتی به روز و جدید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه کاشت ایمپلنت دندان – جراحی فک و صورت – جراحی لثه و لمینت دندان و کامپوزیت دندان در زمینه زیبایی دندانپزشکی است. دندانپزشکی آیریک توسط دکتر آقاجری با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در زمینه ایمپلنت دندان مدیریت می شود.
نظرات: 1 مشاهده