تعبیر خواب اژدها - لیست 93 معنی جدید دیدن اژدها در خواب

در ایران دیدن اژدها در خواب چندان رایج نیست . معنی این خواب معمولا بسیار شبیه به تعبیر خواب مار و تعبیر خواب هزارپا است . این خواب می تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد و جزئیات خوابی که دیده اید بسیار در این مورد مهم است . به همین دلیل همیشه توصیه می شود در صورتی که خوابی دیده اید که معنی ان برایتان بسیار مهم است ، به محض بیدار شدن از خواب تمام آن چیزی را که به یاد می آورید یادداشت کنید چرا که به مرور زمان جزئیات بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد. تعبیر خواب اژدها - لیست 93 معنی جدید دیدن اژدها در خواب تعبیر خواب اژدها - لیست 93 معنی جدید دیدن اژدها در خواب

تعبیر خواب اژدها

از نظر روانشناسان امریکایی و اروپایی دیدن این خواب می تواند در حالت کلی معانی زیر را داشته باشد .

بر سر دوراهی گیر کرده اید

ما برای اینکه بتوانیم به رشد و موفقیت برسیم اول باید با ترس ها و نگرانی های درونی خودمان روبرو شویم . زمانی که شما احساس ناامنی می کنید ، این حس می تواند بر روی تصمیمات مهمی که می گیرید تاثیر گذار باشد . شما تا زمانی که حس ناامنی را از خودتان دور نکرده اید نمی توانید تصمیمات درستی در مسائل مهم بگیرید .

دشمنانی دارید که اجازه پیشرفت به شما نمی دهند

زمانی که تصمیمات بزرگی برای پیشرفت در زندگی می گیرید ، افرادی در اطراف شما وجود دارند که می خواهند به هر دلیلی با شما دشمنی کرده و جلوی پیشرفتتان را بگیرند. شدیدا در تلاش هستید که این افراد را در بین اطرافیانتان پیدا کنید تا اجاره دخالت و سنگ انداز در مسیر پیشرفتتان را به آنها ندهید.

از چیزی می ترسید و یا نگران هستید

زمانی که اژدها در خواب می بینید می تواند به این معنی باشد که به شدت از کسی و یا چیزی می ترسید و نگران هستید که او بتواند برای شما مشکلی ایجاد کند. شاید از اتفاقی که ممکن است در آینده بیافتد می ترسید یا نگران هستید که قدرت کافی برای مقابله با مشکلات پیشبینی نشده را نداشته باشید .

واکنش سریع و آتشین نشان می دهید

شما از جمله افرادی هستید که تسلط کافی بر روی احساساتتان ندارید و در مقابل اتفاقاتی که رخ می دهند معمولا به سرعت و از روی احساس واکنش نشان می دهید. بیشتر تصمیماتی که می گیریید از روی احساسات هستند و به همین دلیل معمولا راه غلط را انتخاب می کنید و در اکثر کارها شکست می خورید .

تعبیر خواب روانشناسی اژدها

در ادامه این مطلب معنی به برخی از خواب هایی که ممکن است در مورد اژدها دیده شود ، از دیدگاه روانشناسان اروپایی و امریکایی اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب اژدهای سفید

دیدن این خواب معمولا نشانه ثروت و پول است . شما در حال حاضر از بابت مالی در شرایط مطلوبی قرار دارید و یا اتفاقی در زندگی شما افتاده است که باعث شده در مورد پول و ثروت خیالتان کمی راحت باشد . از بابت آینده مالی ، نگرانی زیادی ندارید و می دانید که در این مورد مشکلی نخواهید داشت. دیدن این خواب نماد خوش شانسی و آرامش است . در برخی از موارد دیدن اژدهای سفید در خواب می تواند به معنی این باشد که تغییر مثبتی در زندگی خودتان ایجاد کرده اید که حس می کنید می تواند شما را به موفقیت های بسیار بزرگی برساند . شما در حال حاضر احساس قدرت می کنید و اعتماد به نفس بالایی دارید.

تعبیر خوا اژدهای طلایی

این خواب هم مانند خواب قبلی می تواند نشانه مال و ثروت باشد ولی در بیشتر مواقع می تواند به این معنی باشد که اتفاقی برایتان افتاده است که باعث شده از بابت مالی احساس رفاه کنید . برای مثال ممکن است ارثی به شما رسیده است که باعث شده بتوانید تمام مشکلات مالی خودتان را رفع کرده و از بابت آینده احساس امنیت مالی کنید.

تعبیر خواب اژدهای سیاه

شما عاری از هرگونه نگرانی و استرس هستید و حس می کنید که توانسته اید تمام چالش های زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشته و به اهدافی که در ذهن داشتید ، برسید . شما زندگی خوب و شادی دارید و از بابت چیزی احساس نگرانی و ناامنی نمی کنید. شما فرد مرموزی هستید و معمولا سعی می کنید کارهای مهمتان را به صورت چراغ خاموش و بی سر و صدا انجام دهید. به همین دلیل کسی معمولا نمی تواند از کارهای شما سر در بیاورد و به همین دلیل کمتر کسی می تواند برایتان در مسیر موفقیت مشکل ایجاد کند چرا که اصلا نمی تواند مسیر موفقیت شما را تشخیص دهد :)

تعبیر خواب اژدهای قرمز

شما نمی توانید به صورت کامل احساساتتان را کنترل کنید. در زمان برخورد با دیگران ، تمام حس درونی شما آشکار می شوند. در بسیاری از موارد این ابراز احساسات به ضرر شما تمام می شود. دیگران به راحتی می توانند دست شما را بخوانند و شما را فرد ساده ای می شناسند که به راحتی می توانند فکرتان را بخوانند. شما از این بابت بسیار ناراحت و حتی خشمگین هستید و می دانید که نمی توانید به این صورت ادامه بدهید ولی هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید این عادت بد را کنار بگذارید.

تعبیر خواب ترسیدن از اژدها

مشکلات زیادی در مسیر پیشرفت شما وجود دارد که شما را می ترسانند. شما حس می کنید کسی یا کسانی برای شما مشکل ایجاد می کنند و چون آنها را نمی شناسید ، مدام نگران هستید و از یک دشمن فرضی می ترسید . این نگرانی و ترس باعث شده است که نتوانید به حد کافی رشد کنید و به آن اندازه که فکر می کردید نتوانسته اید در زندگی و شغلتان پیشرفت کنید. باید ترس هایتان را کنار بگذارید و با مشکلات روبرو شوید . در این صورت خواهید دید که این مشکلات آنقدرها هم که فکر می کردید ترسناک و غیر قابل حال کردن نبودند.

تعبیر خواب سوار شدن بر روی اژدها

این خواب نشان می دهد که گذشته سختی داشتید و از چیزهایی می ترسیدید . شما در حال حاضر به بزرگترین ترسهایتان غلبه کرده اید و حس می کنید که توانسته اید مشکلات و نگرانی هایتان را رفع کنید. احساس آرامش و پیروزی می کنید و اعتماد به نفستان بهتر شده است . حس شجاعت و پیروزی دارید و فکر می کنید که از این به بعد می توانید تمام مشکلاتتان را به راحتی و به تنهایی رفع کنید.

حمله یک اژدها به شما

اگر در خواب ببینید که یک اژدها به شما حمله کرده است می تواند به این معنی باشد که با یکی از بزرگترین و بدترین مشکلات و یا دشمنانتان روبرو شده اید و ناچار هستید که با او مبارزه کنید. نگران هستید که شاید نتوانید به تنهایی بر او غلبه کنید ولی از طرفی هم می دانید که هیچ چاره ای جز مبارزه ندارید و زمانی برای فرار کردن وجود ندارد .

تعبیر خواب آتش بیرون آمدن از دهان اژدها

شما حس می کنید که بر روی گفته هایتان تسلط کافی ندارید . در بیشتر مواقع حرف هایی می زنید که به ضرر شما تمام می شود و حرف هایی که می زنید خودتان را به دردسر می اندازد . در این مورد باید بسیار احتیاط کنید چرا که ادامه این راه می تواند زندگی خانوادگی و حتی شغلی شما را نابود کند.
نظرات: 0 مشاهده