بهترین شامپوهای کراتین و ضد ریزش ایرانی

ساخت شامپو در دنیای امروز پیشرفت روزافزونی را به خود می‌بیند. تولیدکنندگان شامپو در تولید این محصول انواع موارد از جمله هم‌خوانی شامپو با انواع مختلف مو و تأثیرگذاری این محصول بر بیماری‌های مختلف مرتبط با مو و پوست سر را در نظر می‌گیرند. شامپوهای کراتین و ضد ریزش ایرانی از جمله محصولات تولیدشده در صنعت شامپو هستند که طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده‌اند. در ادامه توضیح بیشتری در مورد این شامپوها خواهیم داد.

شامپو چیست؟

شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شامپو کراتین

کراتین یک پروتئین است که در بدن ما وجود دارد و به عنوان بلوک‌های ساختمانی پوست، مو و ناخن‌های شما در نظر گرفته می‌شود. در حقیقت، پروتئین برای تقویت  قدرت درونی و انعطاف‌پذیری موی شما گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است مخصوصاً اگر این پروتئین در شامپوی کراتین وجود داشته باشد. کراتین می‌تواند به موهای شما استحکام بخشد و به همین خاطر است که در بسیاری از محصولات شامپو وجود دارد. صرف‌نظر از برندهای تجاری شامپوی کراتین باید گفت این شامپو مانند شامپوهایی نیست که شما به طور منظم آن‌ها را مصرف می‌کنید و با آن شامپوها تفاوت‌های چشمگیری دارد. شامپوی صاف‌کننده‌ی کراتین علاوه بر این‌که مو را تمیز و انباشت‌های درون مو را از بین می‌برد، با مستحکم‌کردن کوتیکول‌هایی که ساقه‌ی مو را شکل می‌دهند، مو را تقویت می‌کند.

مزایای شامپو کراتین

این شامپو موی شما را تقویت خواهد کرد

همانطور که گفته شد یکی از مزایای استفاده از شامپو کراتین، تقویت مو و بهبود حالت ارتجاعی آن است. این شامپو بدون کاهش وزن مو از ساختار طبیعی آن حفاظت می‌کند.

شامپوی کراتین از محو شدن رنگ مو جلوگیری می کند

رنگ کردن موی شما با انواع رنگ‌ها آسیب زیادی به تارهای موی شما می‌رساند. هنگامی‌که موی خود را می‌شوئید، کوتیکول موی خود را باز می‌کنید و به رنگدانه‌ها اجازه می‌دهید تا به بیرون هدایت شوند. در نتیجه موی شما به مرور زمان خشک و تار خواهد شد.

شامپوی کراتین مشکل وز بودن مو را حل می کند

وز شدن و موخوره هنگامی رخ می‌دهند که مو آسیب دیده باشد. بنابراین، با مرطوب‌سازی موی شما، وز شدن نیز کنترل می‌شود. با کمک شامپوی کراتین تغذیه موی شما بیشتر می‌شود زیرا این شامپو به هسته‌ی تارهای موی شما نفوذ می‌کند تا مویی سالم و بدون وز شدن برای شما به ارمغان آورد.

مراحل استفاده از شامپوی کراتین

طرز استفاده از شامپوی کراتین به صورت زیر می‌باشد: در مرحله‌ی اول، موی خود را کاملاً خیس و شامپوی کراتین را به آن اعمال کنید. به آرامی موی خود را ماساژ دهید تا شامپو در سراسر موهای شما پخش شود. در مرحله‌ی دوم موی خود را کاملاً شست‌وشو دهید و سپس موهای خود را تا آن‌جا فشار دهید تا آب اضافی ریخته شود. در این مرحله مطمئن شوید که کل محتوای شامپوی روی سر شما شسته شده است. در مرحله سوم نرم‌کننده‌ی کراتین را برای تغذیه بیشتر مو اعمال کنید. در مرحله‌ی آخر به موهای خود حالت دهید. برای این‌کار می‌توانید از انبر فرکننده یا صاف‌کننده نیز استفاده کنید. اما اطمینان حاصل کنید که قبل از اعمال گرما به موی خود از اسپری محافظ گرما استفاده کرده باشید تا از تارهای موی خود در مقابل آسیب محافظت کنید.  برای خرید شامپو کراتین به سایت مو تن رو مراجعه کنید.

شامپوی ضد ریزش مو

مو تأثیر بسیار زیادی روی چهره ظاهری انسان دارد و مسئله‌ی ریزش مو یکی از مشکلاتی است که طیف وسیعی از افراد به دنبال حل آن هستند. در دوران قدیم شامپوها تنها وظیفه پاک‌سازی موی شما را برعهده داشتند. اما اکنون علاوه بر کاشت مو و استفاده از قرص‌ها و موارد درمانی دیگر، شامپوهای ضد ریزش مو نیز برای حل این مشکل در دسترس هستند. بهترین شامپوهای کراتین و ضد ریزش ایرانی بهترین شامپوهای کراتین و ضد ریزش ایرانی معرفی بهترین شامپوهای کراتین و ضد ریزش ایرانی

شامپو ضد ریزش سریتا

ویژگی‌ها: ضد ریزش، تنظیم‌کننده چرخه رشد مو، تنظیم چربی پوست سر و مو، ضدالتهاب، افزایش‌دهنده‌ی حجم و ضخامت مو نوع مو: موهای خشک برای خرید شامپو سریتا به سایت مو تن رو مراجعه کنید.

شامپو کراتینه موی لافارر

ویژگی‌ها: تقویت‌کننده، ترمیم‌کننده، ضد ریزش، تقویت‌کننده‌ی رنگ مو، نگهدارنده و آب‌رسان نوع مو: موهای نازک، رنگ‌شده و آسیب‌دیده عصاره: دانه‌ی انار و چای سبز برای خرید شامپو ضد ریزش مو به سایت مو تن رو مراجعه کنید. شامپو کراتینه‌ی موی آردن سری هرباسنس با عصاره‌ی سیب ویژگی‌ها: کاهنده‌ی چربی مو، دارای ویتامین E نوع مو: موهای چرب عصاره: عصاره‌ی سیب شامپو کراتینه‌ی موی سافت کر ویژگی‌ها: نرم‌کننده، درخشان‌کننده، صاف‌کننده و ترمیم‌کننده و دارای ویتامین B5 نوع مو: انواع مو عصاره: آلوئه ورا شامپو کراتینه‌ و ضد ریزش موی آردن سری هرباسنس بدون عصاره ویژگی‌ها: ضد ریزش و تقویت‌کننده، دارای ویتامین E و حاوی روغن‌ نارگیل و دانه انگور نوع مو: انواع مو مخصوصاً موهای دارای ریش و کم‌پشت

شامپو ضد ریزش فولیکا

ویژگی‌ها: ضد ریزش ، استحکام ضخامت مو، از بین‌برنده‌ی شکستگی مو، دارای ویتامین‌های B6 و B7. نوع مو: موهای آسیب‌دیده و نازک عصاره: گیاه آرنیکا شامپو کراتینه‌ی موی آردن سری هرباسنس با عصاره‌ی سیب شامپو کراتینه‌ی موی آردن سری هرباسنس با عصاره‌ی سیب شامپو کراتینه‌ موی آردن سری هرباسنس با عصاره گریپ فروت و نعناع ویژگی‌ها: حجم‌دهنده و دارای ویتامین E نوع مو:  موهای نازک و کم‌حجم شامپو کراتینه‌ موی آردن سری هرباسنس (تقویت‌ کننده) ویژگی‌ها: تقویت‌کننده و مغذی مو، حاوی روغن‌های آرگان و جوانه گندم، بدون عصاره و دارای ویتامین E نوع مو:  موهای آسیب‌دیده و شکننده

شامپو ضدریزش مومیا

ویژگی‌ها: ضدریزش، تقویت پیاز مو، تنظیم چربی پوست سر. حاوی ریشه گیاه دم اسب و ویتامین B5 نوع مو:  انواع مو عصاره: گیاه رزماری و گیاه بانونه شامپو ضدریزش ایروکس مدل Nettle Extract ویژگی‌ها: ضدریزش، دارای ویتامین B5 و E نوع مو:  موهای چرب و معمولی
نظرات: 0 مشاهده