دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر

مشکل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر از ایرادات رایج این بازی است که معمولا علت سیاه شدن صفحه بازی فری فایر به طور مشخص بیان نشده است. در بیشتر موارد دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر را به استفاده از نسخه‌های قدیمی ربط می دهند که با اقدام حذف کردن و دوباره دانلود کردن بازی فری فایر از نرم افزارهای معتبری چون گوگل پلی و نصب مجدد آن، ممکن است مشکل شما حل شود. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر

چند پیشنهاد برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر

همانطور که گفتیم برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه در بازی فری فایر دلیل خاصی مشخص نشده است، فقط به طور احتمالی راهکارهایی بیان شده است که ممکن است این مشکل را حل کند. این راهکارها به شرح زیر هستند:

تنظیم مجدد موتورگرافیکی نرم افزار فری فایر

  1. روی نماد نرم افزار خود پس از کلیک راست کردن گزینه Properties را بزنید.
  2. سپس گزینه Open File Location را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله صفحه ای برای شما به نمایش در می آید که شما باید گزینه TxGameAssistant را انتخاب کنید تا یک پوشه به عقب بروید.
  4. سپس فایل Ui را انتخاب کنید.
  5. صفحه را پایین بکشید و exe را باز کنید.
  6. در طرف چپ صفحه به نمایش درآمده Engine را انتخاب کرده و سپس بر روی OpenGL+ کلیک کرده و در انتها آن را ذخیره کنید.
این ترفند احتمال دارد که از علت سیاه شدن صفحه بازی فری فایر باشد و مشکلات بازی فری فایر را حل کند و اگر نتوانستید به نتیجه مثبتی برسید، ترفندهای دیگری را که در ادامه به شما پیشنهاد خواهیم کرد را به کار ببرید.

به اجرا در آوردن با پوشه بازی فری فایر

در این شیوه که می تواند یکی دیگر از دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر باشد تا 4 مرحله قسمت بالا را برای این بخش هم انجام دهید و در ادامه آن مسیر زیر را بروید:
  • روی گزینه exe کلیک راست را انجام دهید و با انتخاب گزینهRun As Administrator آن را عملیاتی کنید.
با انجام این روش حتما مشکلات بازی فری فایر شما رفع خواهد شد.

سایر اقدامات پیشنهادی برای رفع مشکل سیاه شدن بازی فری فایر

برای حل مشکل سیاه شدن صفحه در بازی فری فایر معمولا این پیشنهاد به شما می شود که آخرین نسخه موجود این بازی را از فروشگاه های مجازی معتبر دانلود کنید و در صورت لزوم در تنظیمات نرم افزار بازی خود تغییراتی اعمال کنید. از دیگر راهکارها برای برطرف شدن علت سیاه شدن صفحه بازی فری فایر این است که نرم افزار بازی خود را Repair کنید. با این عمل ممکن است ایراد به وجود آمده حل شود ولی اگر این اتفاق نیفتد و مشکل شما رفع نشد، نرم افزار بازی خود را حذف نصب کنید و در یکی دیگر از درایوهای خود نصبش کنید؛ برای نصب دوباره نرم افزار حتما از برنامه تغییر ای پی کمک بگیرید. اقدامات پیشنهادی برای رفع مشکل سیاه شدن بازی فری فایر اقدامات پیشنهادی برای رفع مشکل سیاه شدن بازی فری فایر همچنین می توانید در تنظیم Engine و رزولوشن نرم افزار خود تغییراتی به وجود آورده و مشکل سیاه شدن صفحه خود را برطرف کنید. دانستن این نکته ضرورت دارد که باید RAM , CPU شما قادر به پشتیبانی از نرم افزار بازی فری فایر باشد. داشتن یک اینترنت دارای سرعت ضعیف هم می تواند یکی دیگر از دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر باشد و اگر از مودم استفاده می کنید با مساله پیچیده تری روبرو خواهید بود. این موضوع را هم بخاطر داشته باشید که آیا حافظه سرور شما به اندازه کافی فضای برای نصب بازی فری فایر را دارد یا نه؟ که اگر اینطور نباشد شما نیاز دارید که فضای کافی برای آن ایجاد کنید. سخن پایانی به دلیل اینکه هنوز به طور قطعی دلیل سیاه شدن صفحه بازی فری فایر مشخص نیست، ترفندهایی که به شما پیشنهاد شد، ممکن است به صورت احتمالی مشکل سیاه شدن صفحه در بازی فری فایر را حل کند؛ اما با امتحان تعدادی از این ترفندها قطعا مشکل سیاه شدن صفحه بازی شما حل خواهد شد. این بازی محبوب حجم سنگین و بالایی ندارد اما این داستان تا زمانی که علت واضح و قطعی مشکلات بازی فری فایر، از جمله معمول ترین آنها مانند سیاه شدن صفحه ورودی این بازی مشخص نشده باشد، ادامه دارد.
نظرات: 1 مشاهده